סמוטריץ’ ענה לנשיאת העליון אסתר חיות – ועקץ: “תמסרי ד”ש לבעלך”

הח"כ מימינה עונה לנשיאת בית המשפט העליון שכתבה היום על התעתו להקים ועדת חקירה כי "מדובר בהצעה הנובעת ממניעים לא ענייניים - והציע: ''ועדת החקירה תבדוק גם את המניעים שלי וגם את המניעים שלך. מוסכם?''
אריה ריבקינד
כ"ד תמוז התש"פ / 16.07.2020 20:00

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב הערב (חמישי) על הביקורת של נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות – נגד הצעתו להקים ועדת חקירה לבדיקת ניגודי העניינים של שופטי בית המשפט העליון.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

”שלום כבוד השופטת חיות, אני מוכן להצעת פשרה. ועדת החקירה תבדוק גם את המניעים שלי וגם את המניעים שלך. מוסכם?”, שאל סמוטריץ’ בציוץ בטוויטר.

הוא הוסיף: ”תמשיכי לזלזל בכנסת ובעם שהיא מייצגת ואחר כך תתפלאי על התרסקות אמון הציבור במוסד החשוב שאת עומדת בראשו”.

סמוטריץ’ רמז לניגוד העניינים של נשיאת העליון – ועקץ: ”אה, ועוד דבר קטן – ד”ש מחברת כלל לבעלך שיחיה”.

נשיאת בית המשפט העליון שיגרה היום מכתב לעובדי מערכת המשפט בעקבות הצעתו של ח”כ בצלאל סמוטריץ’ להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית.

חיות כתבה: “לצד גל הקורונה אנחנו נאלצים להתמודד עם גל עכור נוסף שהגיע לשיא, או שמא אומר לשפל המדרגה, בהצעה להקמת ועדת חקירה לבדיקת ‘ניגודי העניינים של בכירי מערכת המשפט’.

“כל בר דעת יכול להתרשם כי מדובר בהצעה הנובעת ממניעים לא ענייניים שנועדה אך לנגח את הרשות השופטת בניסיון להלך עלינו אימים ולפגוע בעצמאות השיפוטית ובאמון הציבור בבתי המשפט”.

מליאת הכנסת הפילה בשבוע שעבר את ההצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגודי העניינים של שופטי העליון, ברוב של 54 מתנגדים מול 43 תומכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם הרצל היה חי היום הוא היה מוותר על החלום ועל האגדה
    17/07/2020 12:58
    שאול א.
  1. מדינת ישראל היא כתם בהיסטוריה היהודית בלי שום זיקה ליהדות זולת מס שפתיים.