ח”כ איילת שקד: “הליכוד עבד מאוד קשה כדי שלא אבחר לוועדות”

שרת המשפטים לשעבר תוקפת את התנהלות הליכוד בהצבעה לוועדות למינוי שופטים ודיינים: "יו"ר הכנסת התקשר לח"כים ולשרים ואיים בבחירות"
חרדים 10
כ"ד תמוז התש"פ / 16.07.2020 10:42

יום אחרי ההפסד בבחירות לוועדה למינוי שופטים ודיינים, מאשימה שרת המשפטים לשעבר, ח”כ איילת שקד את בכירי הליכוד במאבק אישי נגדה.

בראיון לגלי צה”ל, אמרה שקד: “הליכוד עבד מאוד קשה כדי שלא אבחר. יו”ר הכנסת יריב לוין התקשר בעצמו לח”כים ולשרים ואיים בבחירות, אף חבר כנסת לא רוצה בחירות. כמובן שזה קשקוש גמור אבל זה השפיע” .

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

למרות שבליכוד הבטיחו לתמוך בשקד בוועדה למינוי דיינים, גם לוועדה זו היא לא נבחרה והפסידה על חודו של קול. “אני מברכת את ח”כ מיכאלי וח”כ אייכלר. אני עשיתי מהפכה ובחרתי שופטים שמרנים, ואני מקווה שימשיכו בקו הזה”.

הח”כים צבי האוזר ואסנת מארק נבחרו לכהן כחברי הוועדה למינוי שופטים.

האוזר זכה ב-66 קולות, מארק ב-56, קארין אלהרר ב-47 ואיילת שקד 43.

חברי הכנסת מרב מיכאלי וישראל אייכלר נבחרו כנציגים לוועדה למינוי דיינים. אייכלר גבר על המועמדים האחרים בהפרש גדול כשזכה ל-83 קולות, מרב מיכאלי קיבלה 66 ושקד 65.

אתמול גם פורסם כי חברי הכנסת מהליכוד קיבלו מסרים מזוהר ולוין, ולפיהם ”אם לא תצביעו עם הקואליציה יהיו פריימריז עוד היום בליכוד”.

זוהר ולוין הזהירו את הח”כים מכחול לבן: ”בחירה של איילת שקד תביא לבחירות מחר, נבוא איתכם חשבון. זה יהיה הקש שישבור את גב הגמל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה את רוצה את רצת לשופטים להכשיל את מארק ולבחור את אלהרר
    16/07/2020 14:34
    הירש
  1. מדהים שאין טיפת בושה