דרעי חגג: ביקשתי יותר, אבל 700 מיליון ש”ח יעזרו ל-150000 משפחות

יו"ר ש"ס על חשיבות התוספת שיזמה מפלגתו לתוכנית הכלכלית שאושרה בממשלה: "התעקשתי שהתוכנית הזאת תהיה תוכנית של חלוקת מזון ותלושים כדי שאנשים ירגישו את זה פיזית"
אריה ריבקינד
כ"ג תמוז התש"פ / 15.07.2020 18:09

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, קיים אחר הצהרים (רביעי) במסיבת עיתונאים לכלי התקשורת בכנסת – לרגל ההצבעה על תכנית הסיוע בסך 700 מיליון שקלים לאוכלוסיות המוחלשות, שיזמה ש”ס.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

״אני מברך את ראש הממשלה נתניהו, את השר ישראל כץ ואת ראש הממשלה החלופי בני גנץ על התוכנית הגדולה שהביאו, אבל היה חסר לתוכנית זו את הצלע המרכזית – לסייע ללחם וחלב לכל המשפחות החלשות. מבחינתי זה יום מרגש להביא בשורה לכל הציבור הזה”.

דרעי ציין: “אמנם ביקשתי יותר, אבל 700 מיליון שקל שיעזרו ל-150,000 משפחות בערך, זה משמעותי מאוד. זה בסוף רשת הביטחון האמיתית לכל אותן משפחות.

“מהיום אני מאמין שכל תוכנית שיגישו במדינת ישראל, יבינו שאי אפשר לדלג על אותה אוכלוסיה. אנחנו ממשיכים את מורשתו של הגר״ע יוסף זצ״ל לדאוג לצביון היהודי ולדאוג למשפחות החלשות. רוצה להודות לח״כ גפני שעזר היום להעביר את זה בוועדה בכנסת”.

דרעי הדגיש: “התעקשתי שהתוכנית הזאת תהיה תוכנית של חלוקת מזון ותלושים כדי שאנשים ירגישו את זה פיזית. רוצה גם להודות לח״כ ינון אזולאי שפעל בועדת הכספים שהתוכנית תעבור וכן לסגן השר יצחק כהן שאחרי שנים רבות של מאמצים הצליח להוציא פיזית לפועל את תוכנית ביטוח אברכים שתסייע לאברכים רבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות