נפתלי בנט: “הסגר השני זה מגדולי המחדלים שהיו, גנץ ונתניהו כשלו”

יו"ר ימינה על התפרצות הקורונה המחודשת: "את הכעסים והחקירות אפשר לשמור לאחר כך" • על הביקורת של רעייתו על נתניהו: "אישה עצמאית"
חרדים 10
ט"ו תמוז התש"פ / 07.07.2020 10:36

יו”ר ימינה, נפתלי בנט, שוחח היום (שלישי) עם ינון מגל ובן כספית ב-103fm על התפרצות הקורונה המחודשת – ותקף את התנהלות הממשלה.

בנט האשים: “גנץ ונתניהו כשלו כשלון מוחלט. הסגר השני זה אחד מגדולי המחדלים שהיו במדינת ישראל, מבחינת כמות האנשים שנפגעו והיקף הנזק להמשך חייהם בעשרות השנים הקרובות”.

בנט התייחס לדברים שכתבה אשתו גילת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בפייסבוק: “יש לי אישה עצמאית שאוהבת אותי ורוצה להגן עליי, ובורכתי שהיא הסכימה בכלל להתחתן איתי.

“כרגע, למרות הכול, אנחנו חייבים להתמקד ב-4 שבועות הקרובים, לרתום את הציבור להתנהג כמו שצריך. את הכעסים והחקירות אפשר לשמור לאחר כך”.

רעייתו של יו”ר ימינה, גילת בנט, מתחה אמש ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

גילת התייחסה לפוסט שכתב האסטרטג אסף פאסי, שקרא למנות את בעלה למנהל המערכה הישראלית נגד הקורונה. “שימו בצד ימין ושמאל. מי שצריך לנהל כעת זה נפתלי בנט. בתיאום עם הגורמים השונים הוא זה שצריך לנהל את האירוע. הוא חרוץ, מדויק וער למה שקורה בשטח”, כתב פאסי.

הוא הוסיף: “זה הדבר היחיד בו הוא יכול להתמקד בחודשים הקרובים. אין לו משרד או תיק. רק לשמור עלינו מהקורונה. תנו לבנט לנצח את הקורונה”.

גילת הגיבה לדברים: “מדהים שהעובדה שביבי למרות כשלונו המהדהד לא מעלה זאת בדעתו מוכיחה כמה המדינה הזאת לא מעניינת אותו”.

“מצידו שנעבור שואה כלכלית רק שלא יאהבו מישהו יותר ממנו”, הוסיפה רעייתו של נפתלי בנט.

מהליכוד נמסר בתגובה: “בזמן שראש הממשלה נתניהו עובד מסביב לשעון כדי להציל את חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל, לא נקבל הטפות מוסר ממי שהעדיפו להישאר באופוזיציה במקום לשאת באחריות ולעבוד למען אזרחי ישראל, וכשהיו בקואליציה היו עסוקים בלהדליף בלי הפסקה מתוך הקבינט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות