התעללות בילדה הדתית בחיפה: האם התוקף האכזר בידי המשטרה?

המעשה המזעזע שהסעיר את תושבי העיר התרחש ביום שבת לפנות בוקר, כאשר על פי החשד הצעיר בן ה-21 פרץ לביתה, ובהמשך תקף אותה באכזריות רבה • בהתאם לממצאים שנאספו עד כה וצרכי החקירה, בכוונת המשטרה להביא את החשוד מחר לדיון בבימ"ש השלום חיפה
חיים טוויל
ט"ז סיון התש"פ / 08.06.2020 20:56

המשטרה הודיעה הערב (שני) כי תושב חיפה בן 21 נעצר בחשד לתקיפה של הילדה בת ה-11 ממשפחה דתית – שהותקפה בשבת לפנות בוקר בביתה.

במסגרת חקירה מאומצת שמנהלת המשטרה בחיפה החל מיום שבת, שכללה עד כה מגוון פעולות, לרבות איסוף ממצאים בזירה, סריקות, גביית עדויות ותפיסת חומרי תיעוד, עצרו שוטרי תחנת חיפה את החשוד.

המעשה המזעזע שהסעיר את תושבי העיר התרחש ביום שבת לפנות בוקר, כאשר על פי החשד הצעיר פרץ לביתה, ובהמשך תקף אותה באכזריות רבה.

בהתאם לממצאים שנאספו עד כה וצרכי החקירה, בכוונת המשטרה להביא את החשוד מחר לדיון בבימ”ש השלום חיפה – בבקשה להאריך את מעצרו.

מיד לאחר התקיפה, הילדה הועברה לבדיקת גורמי רפואה במרכז הרפואי בעיר ולגביית עדות על ידי חוקרת ילדים, בהתאם להכשרתה המקצועית וניהול החקירה ברגישות המתבקשת.

אתמול בצהרים פרסמה המשטרה הודעת הכחשה לפרסום שגוי ברשת הנוגע לאירוע תקיפה בחיפה:

“בשעות האחרונות אנו עדים לפרסומים חסרי שחר ברשת, מטעם גורמים לא מוסמכים, הנוגעים לחקירה בתחנת חיפה שעניינה חשד לפגיעה של קטינה בעיר.

“בתוך כך, נבהיר כי בניגוד לאותם פרסומים, אין כל מידע או חקיֹרה הנוגעת לדירת פדופילים בעיר, כשם שאין בשכונה אנשי זאב היוצאים באישון הליל כשהירח מלא או חייזרים המנסים להיכנס לגנים.

“לפיכך, משטרת ישראל קוראת לציבור שלא לתת יד לשרשור פרסומים אלה או אחרים, שאין בהם אלא זריעת פאניקה מיותרת בציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות