המשטרה פענחה את רצח מיכאל מילר: אחד הרוצחים – מבני ברק

ילר בן ה-26 קבע להיפגש עם שני החשודים בחדר מלון, ושם נרצח • החשד שהרקע למעשה הוא סכסוך כספי שהיה בין השניים ובין מילר • נגד השניים הוגש כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות
חיים טוויל
ד' סיון התש"פ / 27.05.2020 11:46

המשטרה התירה היום (רביעי) לפרסום את פרטי ממצאי החקירה של רצח מיכאל מילר ז”ל בן ה-26, שלפי הממצאים נרצח על ידי שני רעולי פנים בחדרו במלון “ביץ’ האוס” בתל אביב ב-18.4.20, בשעה 13:40 לערך .

בהודעת המשטרה נכתב כי השלושה קבעו להיפגש בחדר המלון, ושם באמבטיה אחד מהם ירה במילר, בן יחיד להוריו, בראשו.

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד השניים, אחד בן ה-24 מגבעת שמואל, והשני בן ה-18 מבני ברק, בגין רצח בנסיבות מחמירות.

לפי הודעת המשטרה, השניים החליטו במשותף לרצוח את מילר בהמשך לסכסוך קודם על רקע חובות כספיים. השניים קבעו עם המנוח שיגיעו להתארח בחדר שאותו שכר במלון בתל אביב.

הם רכבו על אופנוע מגבעת שמואל לתל אביב, ובהגיעם, המתין להם המנוח בלובי המלון, קידם את פניהם והובילם לחדרו, כשעל ראשם קסדות וכיסוי פנים.

עם כניסת החשודים והמנוח לחדר, אחד מהם הורה למנוח להיכנס לחדר האמבטיה, שם ירה בראשו, בעוד שהחשוד השני שמר בחדר על שני גברים נוספים ששהו עם המנוח בחדר משעות הלילה ואותם כפתו החשודים באמצעות חבל שהביאו עימם מבעוד מועד.

דקות ספורות לאחר מכן, נורה המנוח פעם נוספת ונפטר מפצעיו.

שני החשודים. צילום:  Miriam Alster/FLASH90

שני החשודים עזבו את המלון, נמלטו מהמקום על האופנוע והעלימו ראיות לאורך מסלול רכיבתם, בעוד ששני הגברים שנותרו בחדר, השתחררו מכבילתם ודיווחו למנהל הקבלה אודות הרצח.

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ת״א פתחו בחקירה אינטנסיבית, במסגרתה ביצעו פעולות חקירה, שהובילו עד מהרה לבניית מסלול המלטות החשודים ולאיתור ראיות , שהוסלקו על ידי החשודים במטרה להעלימן. בין היתר, הצליחו החוקרים להצביע על מיקומים מדוייקים במעמקי נחל הירקון ולהכווין צוללנים לאיתור ראיות משמעותיות בתוך מי הנחל.

שני החשודים נעצרו ב- 21.4.20, שלושה ימים לאחר הרצח ומעצרם הוארך מעת לעת, תוך שחקירת במשטרה נמשכת בליווי צמוד של פרקליטות מחוז ת״א, אשר תגיש נגד השניים כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות