“המפגש האחרון”: ח”כ משה ארבל עם מסר שאסור לכם לפספס • צפו

מדוע ב'שבעה', ברוך בן יגאל לא יכל למצוא מילים כדי להודות לח"כ משה ארבל? • צפו במה שסיפר היום הח"כ מש"ס במליאת הכנסת
אריה ריבקינד
כ"ד אייר התש"פ / 18.05.2020 18:44

ח”כ משה ארבל מש”ס סיפר היום במליאת הכנסת, במהלך ‘נאומים בני דקה’ עד כמה חשוב להשתדל ולעזור לכל בקשה מהציבור – ולא לדחות אפילו לא ביום אחד.

“אחי מנהל בית ספר בכפר סבא”, סיפר ארבל. “עם פרוץ הקורונה הוא נאלץ לצמצם את כוח האדם בבית הספר. אלא שאז, ביום חמישי לפני כשבוע וחצי, הופיע ברוך בן יגאל מטעם ארגון המורים, על מנת למנוע את הפיטורין.

“אחי והוא ישבו יחד בבית הספר. ברוך סיפר לו שלא פגש את בנו יחידו הגולנצ’יק כבר עשרות ימים בשל הקורונה – ולמרות שהיה אמור לצאת לשבת, הוחלט שיישאר בבסיס.

“ברוך ביקש מאחי להיעזר בי וביקש שאעזור לו מול מפקד חטיבת גולני לקבל אישור לבקר את בנו יחידו בשערי הבסיס ליד ג’נין, להביא לו את המאכלים האהובים עליו.

“במקום לדבר עם המח”ט, סברתי שזה יכול להסתדר כבר ברמת המפקד של עמית. שוחחנו, בכל זאת מדובר באב שזה בנו יחידו והוא לא ראה אותו כבר עשרות ימים. בקיצור, ניתן האישור שברוך יגיע לבסיס של עמית.

“ברוך נסע בכל עפולה כדי למצוא לעמית בדיוק את עוגת הגבינה עם הפירורים שאהב, וכשלבסוף מצא אותה עלה לשערי הבסיס באוטו מפוצץ באוכל.

“זו הייתה הפעם האחרונה שברוך ראה את עמית.

“עמית נרצח בתחילת השבוע מאבן של מחבל. ב’שבעה’, ברוך לא יכל למצוא מילים להודות לי על המפגש האחרון, עם בנו יחידו מחמד נפשו.

“אני לוקח מזה מסקנה, שאמרתי לצוות הלשכה: שימו לב עד כמה חשובה כל פניית ציבור. כמה חשוב להתייחס לכל אדם. לכל בעיה, מקטנה עד גדולה. יהי זכרו של עמית בן יגאל מבורך, אמן שהוא האחרון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות