שאמה: “ההתנהלות חסרת האחריות בב”ב תסתיים בוועדת חקירה”

ראש העיר רמת גן דורש: "סגר מלא על בני ברק ועל כל מוקד התפרצות חריג בישראל - עכשיו ומייד. בלי פוליטיקה ובלי פוליטקלי קורקט" • "כל מי שהיה שותף להחלטות חסרות האחריות בב"ב ראוי שישמור על צניעות מוגברת ושלא יעז להרים קול כנגד מי שרק מבקש למזער את מחיר הדמים"
אריה ריבקינד
ז' ניסן התש"פ / 01.04.2020 15:05

מחדל הקורונה בבני ברק: ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שקרא לראש הממשלה להטיל סגר מיידי על בני ברק, ואיים לעתור לבג”ץ בשל אי שמירת הנהלים בבני ברק השכנה – אומר היום: “ההתנהלות בבני ברק תסתיים בוועדת חקירה”.

עיריית רמת גן מתכננת להגיש עתירה לבג”ץ עוד השבוע.

בשיחה עם ‘ישראל היום’, אומר ראש עיריית רמת גן: “כל תלמיד תיכון יכול לחשב שקצב ההידבקות בר”ג, המוזר והלא מוסבר על ידי משרד הבריאות, עולה לתושבי העיר רמת גן כל יומיים ב-6 חולים חדשים. אם זה ייגמר רק בעוגמת נפש, חום ושיעול – דיינו, אבל אם אחד מהם, חלילה, ישלם בחייו, לא רק הידיים של השחקנים בסרטון ההסברה של משרד הבריאות ייצבעו בצבע אדום, אלא גם של מקבלי ההחלטות, שיצטרכו לתת הסברים לוועדת החקירה בעניין”.

הוא הוסיף: “כל מי שהיה שותף להחלטות חסרות האחריות בבני ברק ראוי שישמור על צניעות מוגברת ושלא יעז להרים קול כנגד מי שסך הכל מבקש למזער את מחיר הדמים שמשלמים ויצטרכו לשלם תושבי בני ברק וכל מי שמחובר אליהם בשכנות, בעבודה ובחיי החברה והפנאי.

“סגר מלא על בני ברק ועל כל מוקד התפרצות חריג בישראל – עכשיו ומייד. בלי פוליטיקה ובלי פוליטקלי קורקט”.

שאמה הכהן הדגיש: “אני מבין היטב את הקושי התפיסתי בהטלת סגר ואת הרגישות הנדרשת, אך הצורך בהצלת חיים גובר על כל ערך אחר. אני קורא לראש הממשלה להטיל מייד סגר על בני ברק, בטרם יהיה מאוחר, ובתקווה שכבר לא מאוחר”.

ביומיים האחרונים נוספו בעיר רמת גן 14 חולי קורונה. מדובר בקצב התפשטות ברמת גן של 19.4%, הגדול ב-62% מהממוצע של ת”א, גבעתיים וקריית אונו, שעומד על 11.96%.

מנהל בית החולים מעייני הישועה בבני ברק, פרופ’ מוטי רביד, אמר הבוקר כי יש להטיל סגר על מוקדי התפרצות, ובהם בני ברק – ובכך גיבה את דבריו של ראש העיר ר”ג.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות