אורלי לוי לא צפויה להמליץ על בני גנץ כמועמד להרכבת הממשלה

לאחר ההודעה הדרמטית כי לא תתמוך בממשלת מיעוט שנשענת על תומכי טרור - יו"ר גשר לא צפויה להמליץ על גנץ כמועמד להרכבת הממשלה
אריה ריבקינד
ט"ז אדר התש"פ / 12.03.2020 15:17

יו”ר העבודה-מרצ, ח”כ עמיר פרץ, התייחס היום (חמישי) פומבית להתפתחויות הפוליטיות – והבהיר שהוא מקווה שהמהלך להחלפת נתניהו יצלח, על אף הקשיים שנוצרו.

לפי דיווח של עמית סגל בחדשות 12, ח”כ לוי-אבקסיס, שהודיעה שלא תתמוך בהקמת ממשלת מיעוט שנשענת על תומכי הטרור מהרשימה המשותפת, לא צפויה להמליץ על בני גנץ בפני הנשיא.

המשמעות היא שגנץ יזדקק להמלצה גם של סיעת בל”ד, מהללת הטרור.

“כפי שהודעתי לפני הבחירות, אני תומך בהקמת ממשלה צרה בראשות גנץ בתמיכת הרשימה המשותפת”, הצהיר פרץ. “המהלך נתקל בקשיים בתוך המפלגות. הודעתה של אורלי לוי-אבקסיס מגדילה את הקשיים למימוש מהלך חשוב זה. חרף התחושות הקשות – אני ממשיך לתאם קשר עמה ומקווה להגיע לתיאום הפעילות העתידית איתה”.

פרץ בחר לגנות את כל מי שתקף ביממה האחרונה את ח”כ לוי-אבקסיס על רקע הודעתה: “אני מבקש לפנות לכל הפעילים הפוליטיים מכל המפלגות וקורא להם לשמור על איפוק ולא לחצות קווים אדומים. אני מגנה בכל תוקף איומים שהושמעו נגדה”.

באותו המעמד, דחה יו”ר העבודה את השמועות והדגיש כי הרשימה המאוחדת של העבודה ומרצ לא תשב בממשלה בראשות נתניהו: “לא אתמוך בממשלת ימין צרה בראשותו של נתניהו”.

פרץ הדגיש כי בימים הקרובים אמורים להתרחש כמה שלבים משמעותיים: “השלב הראשון – המלצה לנשיא על המועמד להקים את הממשלה החדשה. אנחנו נודיע על החלטתנו להמליץ בפני הנשיא על בני גנץ כמועמד להקים את הממשלה החדשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות