יפגעו בחתונות? נתניהו יחליט אם לאסור התקהלות של מעל 100 איש

משרד הבריאות שוקל להחמיר עוד את הצעדים למניעת התפשטות נגיף הקורונה: נבחנת אפשרות להגביל עוד יותר את מספר המשתתפים באירועים, במטרה לצמצם חשיפה ולמנוע הידבקות • המשמעות: תוגבל כניסה לבתי כנסת, תלמידי ישיבות  לא יוכלו לשהות בבתי המדרש
תמי גיל
ט"ו אדר התש"פ / 11.03.2020 17:38

במשרד הבריאות שוקלים לאסור החל מהערב (רביעי) התכנסויות של מעל ל-100 בני אדם, במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. כך דווח בחדשות 12.

המשמעות: לא יוכלו להתקיים תפילות ברבים מבתי הכנסת, תלמידי הישיבות  לא יוכלו לשהות בבתי המדרש, וגם חתונות יתקיימו בהיקפים מצומצמים.

רק אתמול הוגבל מספר המשתתפים באירועים ל-2,000 איש בלבד והמשרד הבהיר שאין לקיים אירועים שאינם דחופים.

משרד הבריאות יביא את המלצותיו, כפי שהיה בימים האחרונים, בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו שיצטרך עד שעות הערב לתת את הכרעתו.

היום בצהריים, במהלך מסיבת עיתונאים שכינס, אמר ראש הממשלה כי בהמשך היום יפורסמו הוראות נוספות: “אנחנו נכנס דיון נוסף, יחד עם שר הבריאות ומנכ”ל משרד הבריאות, כדי לתת הנחיות נוספות לציבור”.

משרד הבריאות הנחה אתמול, “להימנע מביקורים בבתי חולים ובמוסדות לקשישים. משרד הבריאות שב וממליץ לאוכלוסיית הקשישים ובפרט לקשישים עם מחלות רקע, ולאנשים עם מערכת חיסון חלשה, לצמצם מגעים ככל הניתן תוך שמירה על שגרת החיים”.

בערוץ 13 דווח, כי בממשלה שוקלים לבודד חולי קורונה קלים בבתי מלון ברחבי הארץ.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות