כחול לבן ייפגשו גם עם בל”ד I ביבי: איך נותנים לחרפה כזו לקרות? צפו

נציגיו של בני גנץ ייפגשו מחר עם אנשי הרשימה המשותפת - כולל נציגות ממפלגת בל"ד, בניסיון לקדם הקמת ממשלה בתמיכת מהללי הטרור • ראש הממשלה פנה בסרטון לגבי אשכנזי, צבי האוזר ויועז הנדל - ותהה: כיצד הם שותפים להקמת ממשלת מיעוט שתהיה "מסוכנת לישראל"
אריה ריבקינד
י"ג אדר התש"פ / 09.03.2020 19:50

גורם בכיר ברשימה המשותפת גילה הערב (שני) כי נציגי מפלגת כחול לבן יערכו מחר פגישה עם נציגי הרשימה המשותפת בה ישתתפו גם נציגים מבל”ד.

לדבריו, בכחול לבן מעוניינים לקדם הקמת ממשלה שתישען על תמיכה מחוץ לקואליציה של מהללי הטרור מהרשימה המשותפת.

לפידיווח בכאן חדשות, חברי הכנסת עפר שלח ואבי ניסנקורן מכחול לבן הם שצפויים להיפגש מחר עם נציגי הרשימה המשותפת, כולל נציג מבל”ד.

ראש ממשלה בנימין נתניהו תקף את יו”ר כחול לבן, ח”כ בני גנץ, על המגעים הללו.

“בני גנץ שולח את השליחים שלו לבל״ד כדי להקים ממשלת מיעוט שתלויה בתומכי הטרור, ממשלה מסוכנת לישראל. זה בניגוד גמור לניצחון שלנו, בניגוד מוחלט להבטחות שבני גנץ, בוגי יעלון ואיווט ליברמן נתנו לבוחרים 24 שעות לפני פתיחת הקלפיות”, אמר נתניהו.

הוא פנה לכמה מחברי כחול לבן שפורסם כי הם מתנגדים למהלך: “גבי אשכנזי, צביקה האוזר, יועז הנדל – איך אתם נותנים לחרפה כזאת לקרות?”

וידאו: דוברות הליכוד

איש התקשורת שרון גל צייץ: “‏עזמי בשארה, מייסד בל”ד, כיוון את נסראללה למטרות בישראל. צוות המו”מ מטעם שלושת הרמטכ”לים לשעבר, יישב מחר עם ממשיכי דרכו. בושה”.

יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה פרסם הודעה בה סיפר על שיחתו עם בני גנץ אחר הצהריים.

“שוחחתי עם בני גנץ והבהרתי לו שהרשימה המשותפת תפעל לקדם את האינטרסים של כל האזרחים כסיעה מאוחדת על ארבעת מרכיביה. אנחנו דבקים במטרה שלנו להחליף את דרכו של נתניהו וזה מתחיל בכך שיכבדו את קולם המאוחד של הציבור הערבי ושותפנו היהודים”, דברי עודה.

לפני כן הודה יו״ר רשימת בל״ד, ח״כ אמטאנס שחאדה, כי היה לו ברור שבני גנץ לא יצלצל אליו. “לא ציפיתי לטלפון מגנץ ולא הופתעתי כשלא התקשר. אני מייצג מפלגה שיש לה ציבור בוחרים גדול, היא חלק מהרשימה המשותפת וכך תישאר”.

“אנו פועלים אך ורק לפי האינטרס של ציבור בוחרינו, בראש ובראשונה בכדי להפיל את נתניהו ואת מדיניות הגזענות שהוא מוביל”, דברי ח”כ שחאדה.

ח״כ היבא יזבק מבל”ד אמרה: ״אם גנץ רוצה להמשיך בדרכו של נתניהו הוא בדיוק בכיוון – כבר ראינו לאן מובילה מדיניות של פילוג ודה לגיטימציה. זו בדויק המדיניות שאנו פועלים לשנות. בל”ד מייצגת את החברה הערבית ומרכיב מרכזי מהרשימה המשותפת, ועל כך אין לגנץ כל אפשרות להשפיע״.

גנץ שוחח מוקדם יותר היום עם עודה, טיבי ועם יו”ר מפלגת רע”מ, ח”כ מנסור עבאס.

“בשיחות, חזר גנץ על כוונתו להקים ממשלה שתשרת את כל אזרחי ישראל,יהודים וערבים, ולפעול בכדי למנוע מערכת בחירות רביעית”, נמסר מטעם כחול לבן.

גנץ גם ביקש להבין בשיחה את עמדת חברי הכנסת באשר לתמיכה מבחוץ בממשלתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתה המצאת את שיתוף הפעולה עם הרשימה המשותפת
    11/03/2020 19:32
    משה
  1. אתה המצאת את שיתוף הפעולה עם הרשימה המשותפת