בכחול לבן חוששים: ח”כ ינקלביץ’ תערוק מה’אפס מאופס’ לגוש הימין

על רקע פיטורי ישראל בכר, מקורבה של ח"כ עומר ינקלביץ', בכחול לבן חוששים שתערוק לגוש הימין • בהקלטה אמר בכר כי הח"כית טענה שגנץ "אפס מאופס" • ינקלביץ מכחישה שתערוק
אריה ריבקינד
ו' אדר התש"פ / 02.03.2020 12:16

בצל פיטוריו של מקורבה ישראל בכר, ברשימת כחול לבן נשמעים קולות מוטרדים, כי ח”כ עומר ינקלביץ’ תערוק לליכוד לאחר הבחירות.

בכר פוטר לאחר שנשמע בהקלטות מתבטא נגד גנץ בטענה כי הוא “סכנה לעם ישראל”, בהקלטה הוא גם תועד אומר כי ח”כ עומר ינקלביץ’ “אומרת שהוא טיפש והוא אפס מאופס, והיא אומרת שאסור שהוא יהיה ראש ממשלה”.

ח”כ בכחול לבן אמר ל’ישראל היום’: “ינקלביץ’ הביאה בזמנו את בכר לתוך חוסן לישראל והיא היתה חברה בצוות האסטרטגי של המפלגה לפני שהיא אוחדה עם כחול לבן. הם עובדים ביחד, ויש את התחושה הברורה שברגע שהוא פוטר, גם היא תעזוב”.

חברת כנסת אחרת ברשימה סיפרה: “אנחנו קבוצה של חברי כנסת שמשוכנעים: אחרי הבחירות, עומר ינקלביץ’ תערוק. בעבר היא ניסתה להחליף מפלגה בתיווכו, ברגע שהוא פוטר, היא תעזוב גם לגוש הימין”.

עם זאת, גורם ברשימה אמר: “עכשיו ינקלביץ’ יודעת שמסתכלים עליה ושהיא צריכה להוכיח את עצמה. היא תישאר נאמנה לבני ולאמון שהוא נתן בה”.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, כשנדרש אתמול גנץ לסוגיה, הוא דחה את הדברים: “היא הכחישה את כל המיוחס לה (בפרשת הקלטת של בכר), היא עושה עבודה נהדרת בקידום אוכלוסיות מוחלשות וזה מה שהיא תעשה בהמשך. אני לא חושש מעריקים”.

ח”כ ינקלביץ’ מסרה בתגובה: “לא היו דברים מעולם וכל אמירה אחרת בנושא היא שקר מגמתי שמאחוריו עומדים גורמים אינטרסנטיים. אהיה ברורה. כמו שזה לא היה ולא קרה בסבב הראשון והשני של הבחירות זה לא יקרה גם בסבב השלישי”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם היא עורקת, זה סוף הקריירה שלה. לא מאמינה שתסכן את עצמה כך
    02/03/2020 16:15
    מיכל
  1. היא תיחשב לבוגדת כל חייה

  2. די עם הפייק
    03/03/2020 12:11
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. התמכרתם לפייק ניוז. אמרה והבטיחה שלא תערוק אז מה החשש?

  4. שטויות
    03/03/2020 19:52
    ביביולוג
  5. מי ירצה אותה בכלל?? היא לא מביאה קולות. חרדים מואסים בדתילונית כמוה. חילונים רואים בה חרדית! אז אלקטורלית היא שווה כלום. להסתמך עליה בקואלציה צרה זה גם מסוכן. כי מי שבגד איתך היום יבגוד בך מחר בלילה…