‘את הנזק האדיר שגרם אף עונש לא יוכל לכסות’: המתלוננות נגד בן דוד

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את מתי בן דוד, שותף ומנהל משרד פרסום במגזר החרדי, בביצוע מעשים חמורים במיוחד כלפי שש עובדות חרדיות עו"ד רבקה שוורץ שייצגה את המתלוננות: "השפעת פסיקת בית המשפט חשובה לעין ערוך וקוראת לכל עובדת באשר היא לעמוד על שלה"
חיים טוויל
ה' אדר התש"פ / 01.03.2020 17:35

היום (ראשון) הותר לפרסום כי בית המשפט המחוזי בירושלים – בפני הרכב של שלושה שופטים – הרשיע את מתי בן דוד, שותף ומנהל משרד פרסום במגזר החרדי, בגין עבירות של מעשים חמורים במיוחד כלפי שש עובדות המשרד, בנות צעירות מהמגזר החרדי, שהיו נתונות למרותו.

6 נשים חרדיות: מנהל משרד פרסום חרדי הורשע בביצוע עבירות חמורות

עו”ד רבקה שוורץ, שמייצגת את המתלוננות, אומרת הערב לחרדים 10: “אחרי מסע ארוך ומתיש אותו חוו הנפגעות, מסע של שלש שנים בו התנהל הליך משפטי, בו הן עמדו בגבורה, אבל לא בלי קושי אדיר, שכן העדויות בפני בית המשפט היו קשות מנשוא, ואחת המתלוננות אף התמוטטה במהלכן – בסופו של דבר בית המשפט קבע את דברו ודחה את כל טענות המעסיק להסכמה הדדית והרשיע אותו בכל סעיפי האישום ללא יוצא מן הכלל”.

לדבריה, “זו הנקודה החשובה ביותר שנפסקה בהכרעת הדין – על מנת שלא תהיה עבירה, צריכה להיות הסכמה חופשית וכזו, לא היתה לאורך כל הדרך ואת חוסר היכולת להסכים באופן חופשי, הוא ניצל עד תום, על חשבון נזק אדיר שנגרם לכל אחת ואחת מעובדותיו שנפגעו, נזק גבוה, שאף הכרה בצדקתן ואף עונש לא יוכל לכסות.

“אך השפעת פסיקת בית המשפט חשובה לעין ערוך וקוראת לכל עובדת באשר היא לעמוד על שלה, לומר – לא – בלי לחשוב ולדעת שכל עוד אין הסכמה חופשית מצידה, לאף אחד אין רשות לגעת בה”.

עו”ד שוורץ מוסיפה: “אני רוצה להודות לעורכות הדין של מן המיצר שמלוות אותן לאורך ההליך הלא קל הזה וימשיכו עד לסיומו ואני מברכת את פסיקת בית המשפט שיש לה השפעה על כל נפגעת ונפגע באשר הם ומהווה תמרור אזהרה בפני כל מעסיק באשר הוא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנות שחונכו בבית יעקב
    02/03/2020 22:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בנות חרדיות הגיע הזמן להכניס בסמינרים תוכניות מוגנות למניהם.
    לדאבוני הרב בנותי נחשפו לתכנים מסויימים רק שהיו אצל מדריכת כלות .
    וגם אז הכל ורוד…יש אנשים חולים צריך להיות יותר מודעים.