ליצמן מצהיר: “אין לי בעייה ללכת לבחירות רביעיות, חתמנו נאמנות”

שר הבריאות יעקב ליצמן הבהיר כי, אין לו מניעה ללכת גם לבחירות רביעיות, בהנחה שראש הממשלה בנימין נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה גם לאחר הבחירות הקרובות • על החשדות נגדו בפרשת מלכה לייפר: "לא מדברים על שטויות"
קובי פינדרוס
כ"ה שבט התש"פ / 20.02.2020 11:47

שר הבריאות, יעקב ליצמן, אמר הבוקר (חמישי) כי אין לו בעיה ללכת גם לבחירות רביעיות, אם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה גם לאחר הבחירות הקרובות. את הדברים אמר השר, בריאיון ל’כאן רשת ב’.

ליצמן הוסיף כי, הוא וסיעתו יעשו מה שבלוק הימין יעשה. “מה שנסכם בבלוק זה מה שנעשה”, אמר.

לדבריו, יו”ר כחול לבן לא רוצה אותו כשר הבריאות: “עד לרגע זה ליברמן לא רוצה אותנו, גנץ לא רוצה אותנו ולא רוצה אותי כשר הבריאות. אז הוא לא יהיה ראש ממשלה. אם הוא לא רוצה אותי כשר בריאות אני לא רוצה אותו כראש ממשלה. יש עקרונות. אם הוא לא רוצה לקבל את העקרונות אז אין על מה לדבר”.

שר הבריאות סיפר גם על השותפות עם ש”ס: “יהדות התורה חתמה על מסמך הנאמנות לראש הממשלה, לא כי הליכוד ביקש זאת. דרעי ביקש ממני וראינו מצב שכל אחד משקר בבוקר כאילו יש משא ומתן, אחד אומר עם גנץ, אחד עם אחרים. לא דובים ולא יער”.

לא מדברים על שטויות

השר ליצמן התייחס גם להמלצת המשטרה להעמידו לדין: “אני בטוח שהפרקליטות תוציא אותי נקי וחלק, אני סומך על הפרקליטות ואני לא רוצה להתייחס לשום דרך אחרת. לא מדברים על שטויות”.

בסוגיית ההתמודדות עם נגיף קורונה אמר ליצמן כי הנחת העבודה נותרה שנגיף קורונה יגיע לישראל ונעשים כל המאמצים למנוע זאת. בהתייחס להוראות הבידוד לשבים מהמזרח אמר: “אנחנו סומכים על אנשים שאף אחד לא רוצה להדביק לא את המשפחה שלו ולא את הציבור. פה ושם אני שומע שיש מישהו שלא מקיים את זה. אם נרגיש שזה דבר שמתרחב בהחלט אנחנו נעשה כל מיני בדיקות”. הוא אמר כי ישקול להשתמש בסמכותו להורות על אשפוז בכפייה של אנשים שיפרו את הוראות הבידוד.

ליצמן דחה את הטענות של נוסעי ספינת הקורונה כלפי הממשלה: “הטענות לא נכונות. דיברתי עם כל מי שהיה בספינה. אנחנו תלויים ביפנים ואת הסדר הם עשו, לא אנחנו”. הוא הדגיש כי ממשלת יפן אינה מאפשרת להביא לארץ את הישראלים שחלו בנגיף ולו הדבר היה תלוי בו היה מורה להחזיר אותם לטיפול רפואי בישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתה ממש חולה
    20/02/2020 13:45
    לא ולא!!
  1. לא מענינת אותך המדינה? האזרחים? אלו שממנים את הישיבו שלך? כלום? אתה פשוט זקוק לאשפוז דחוף. נבחר העם אמרתם? בושה וחרפה