‘בלי אוזניות. בסדר?’: נתניהו לגנץ: מזמין אותך לעימות! תפסיק לפחד!

ראש הממשלה הזמין את יו"ר כחול לבן לעימות לקראת הבחירות: "אהלן וסהלן, נעשה כמה עימותים, כמו בארה"ב. אם אתה לא יכול לעמוד בלחץ של עימות טלוויזיוני איך תוביל את מדינת ישראל?" • "כנראה שלגנץ יש בעיה. הוא לא עומד בלחץ של טלפרומפטר. אומרים לו תגיד ככה הוא אומר ככה" גנץ פוחד - ומתחמק
אריה ריבקינד
כ"ד שבט התש"פ / 18.02.2020 23:01

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין הערב (שלישי) את יו”ר כחול לבן בני גנץ לעימות מולו, לקראת הבחירות לכנסת ה-23.

בראיון לערוץ 20 אמר נתניהו: “אני מוכן לבוא הנה או במקום אחר, בני גנץ תקשיב, אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני. בוא. נבחר מישהו, או שאתה תביא מישהו ואני מישהו, נעשה עימות טלוויזיוני, נדבר מול הציבור. אין לי טלפרומפטרים, נגיד את הדברים האמיתיים. מה עשינו ומה נעשה למען מדינת ישראל. אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני, אהלן, וסהלן.

“נעשה כמה עימותים, כמו בארה”ב – עימות אחד על הצד המדיני, עימות על הצד הבטחוני, עימות על הצד הכלכלי, שלושה עימותים טלוויזיוניים. רק בלי אוזניות. בסדר? בלי אוזניות”.

גורם בכחול לבן אמר בתגובה, כי ההזמנה לעימות היא ספין שנועד להסית את הדעת ממשפטו של ראש הממשלה.

ראש הממשלה נתניהו בערוץ 20 (בתגובה לתשובת כחול לבן): “בני, בוא לעימות! תפסיק לפחד! תבוא לשלושה עימותים, תבוא לראשון גם טוב, תגיד מה שיש לך להגיד ואני אגיד מה שיש לי להגיד. כנראה שלגנץ יש בעיה, הוא לא עומד בלחץ. הוא לא עומד בלחץ של טלפרומפטר. אומרים לו תגיד ככה הוא אומר ככה.

“עזוב, בוא, תעמוד, אם אתה לא יכול לעמוד בלחץ של עימות טלוויזיוני איך תוביל את מדינת ישראל? אתה יודע איזה לחצים אני צריך להדוף? עמדתי מול כל העולם ונשיא ארה”ב שרצה הסכם גרעין מסוכן ואמרתי לא והלכתי מולו. בני גנץ תפסיק לפחד, בוא לעימות, מגיע לאזרחי ישראל לשמוע דברים כהוויתם בכלכלה, בביטחון, במדינאות.

“רונן צור עובד עכשיו שעות נוספות. האיש שהשווה את טראמפ להיטלר חושב מה נגיד, איך נצא מזה ולא נבוא? תבואו לעימות, תפסיקו לפחד. בני גנץ תבוא לעימות. ראש ממשלה שלא עומד בלחצים הכי בסיסיים לא יכול לעמוד בראש מדינה. שיתייעץ עם מקורבו אחמד טיבי”.

מאוחר יותר בני גנץ סירב להזמנת נתניהו ואמר: ”מה קרה נתניהו? נבהלת שיש תאריך לעימות שלך מול עדי התביעה אז אתה מייצר ספין? ב-17.3 אתה הולך לבית משפט ומדינת ישראל חייבת להתקדם”.

 

יו”ר סיעת הליכוד ח”כ מיקי זוהר הגיב: ”שמח שראש הממשלה קיבל את עצתי והזמין את בני גנץ לעימות. בעידן שלנו מגיע לציבור לשמוע בלייב את האנשים שמבקשים את אמונו לתפקיד הרגיש ביותר שיש, הנהגת מדינת ישראל. אין לי ספק שאחרי שאזרחי ישראל יצפו באירוע החשוב הזה, בע״ה הם יווכחו בעליונותו המובהקת של נתניהו”.

הפרשן יעקב ריבלין צייץ: “אני לא ממש בטוח שעימות בין נתניהו וגנץ עדיף לנתניהו. גנץ יגיע מראש כאנדרדוג. טירון מול אשף הרטוריקה. אם יצליח להצמד לדף המסרים ולא יתבלבל זה יחשב לו כהישג רציני. אף אחד הרי לא מצפה ממנו לנצח את נתניהו”.

מורן אזולאי, כתבת פוליטית ופרלמנטרית ב-ynet, צייצה: “עדיף לשלם מחיר ציבורי על התחמקות מעימות מאשר מחיר על התבזות בעימות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    העימות בין נתניהו לגנץ
    19/02/2020 08:15
    ניסים
  1. גנץ אתה שפן פחדן שלא יכול להתמודד עם ביבי..ומצאת תשובת תירוץ כדי להתחמק..איך תוביל מדינה ,אני פשוט מפחד ממנהיגים כמוך,אומר להתקדם? חחחח….איך בדיוק?
    אולי תפנה לשלם שיעזור לך….