הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל ביקר במרכז חב”ד העולמי-770 • צפו

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, הגיע הערב אל מרכז חב"ד העולמי-770 בשכונת קראון הייטס, שם נערך לו סיור • "מרשים איך מחדר אחד הגיעה חסידות כל כך גדולה שנוגעת בכל כך הרבה אנשים, אם זה בתי חב"ד בסוף העולם או בטנק המצוות שאני זוכר עוד מהגדוד"
אבי כץ
י"ז שבט התש"פ / 12.02.2020 20:48

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, הגיע הערב (רביעי) אל מרכז חב”ד העולמי-770 בשכונת קראון הייטס, שם נערך לו סיור.

סגל סייר ברחבי הבניין, ביקר ב’חדר השידורים’ ממנו הועברו בשידור חי, כבר לפני 50 שנה ההתוועדויות של הרבי מליובאוויטש זצ”ל – לכל רחבי תבל.

בהמשך הוא נכנס גם אל חדרו של הרבי, ושוחח עם מנהל ספריית אגודת חסידי חב”ד, הרב שלום בער לוין.

אחר כך נסע לאוהל של האדמו”ר בבית הקברות בקווינס.

בשיחה עם מנדי קורטס מאתר COL, אמר סגל: “זה הביקור הראשון שלי, כבר שלושים שנה כל פעם שאני בניו יורק מישהו מציע שאבוא, אך עד היום לא הסתייע. ראיתי כאן מקומות – שראיתי במהלך השנים בטלוויזיה ובספרים על הרבי.

“מרשים איך מחדר אחד הגיעה חסידות כל כך גדולה שנוגעת בכל כך הרבה אנשים, אם זה בתי חב”ד בסוף העולם או בטנק המצוות שאני זוכר עוד מהגדוד שלי, ממש יפה לראות”.

הוא הוסיף: “ביקרתי במרכזיה שהעבירה את השידורים של הרבי עוד לפני היוטיוב והפייסבוק. תמיד חב”ד היתה זכורה לי שהיא בקידמה של הטכנולוגיה, ותמיד מעניין לראות את היחס של חב”ד לטכנולוגיה – שהוא שונה מאד מהרבה חסידויות אחרות או של רבנים חרדים אחרים. הטכנולוגיה היא כלי שיכול להיות לטובה או לרעה. לא צריך להיבהל ממנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות