להד”ם? ליהדות התורה לקח כמה שעות טובות כדי להכחיש את ה’דיל’

לפי דיווח ב'ידיעות', בן גביר ביקש מראש הממשלה לגרום לכך שרבנים יתמכו בו או שחסידות קטנה מיהדות התורה תצביע עבורו • הליכוד, לפי הדיווח, ביקש בתמורה שלא יתמודד בפעם הבאה • הליכוד מיהר להכחיש. ליהדות התורה לקח יותר זמן
אריה ריבקינד
י"ז שבט התש"פ / 12.02.2020 12:54

יו”ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר התייחס הבוקר (רביעי) לפרסום ב’ידיעות אחרונות’ לפיו הליכוד יסייע למפלגתו לעבור את אחוז החסימה – בתמורה לכך שלא תתמודד בבחירות הבאות.

“בליכוד הבינו שרק אם עוצמה יהודית תעבור את אחוז החסימה יהיה 61 לימין. הם יעשו זאת בשמחה”, אמר בן גביר בריאיון לרשת ב. “אם נתניהו באמת יעזור לנו, נצטרך לחשוב מה עושים אם תהיה מערכת בחירות רביעית”.

בליכוד אמרו בתגובה לדבריו של בן גביר: “שקר וכזב. אין שום דיל עם בן גביר, הצבעה לעוצמה יהודית ובן גביר מסכנת את ניצחון הימין”.

ב’ידיעות אחרונות” דווח הבוקר כי בן גביר ביקש שנתניהו יפנה לרבנים בכירים בציונות הדתית וישכנע אותם שיביעו תמיכה פומבית בעוצמה יהודית.

בנוסף עלה רעיון לפיו נתניהו יפנה למפלגת יהדות התורה ויבקש שאחת החסידויות הקטנות שתומכות במפלגה יהדות התורה הפעם כל אנשיה להצביע לעוצמה יהודית.

בתמורה לסיוע, אנשי נתניהו ביקשו התחייבות ולפיה אם למרות המאמצים שיעשה נתניהו, עוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה, המפלגה תתחייב שלא להתמודד במקרה שבו מדינת ישראל תיאלץ ללכת פעם נוספת לבחירות.

ביהדות התורה מכחישים את הפרסום ב’ידיעות אחרונות’ על פניית מקורבי נתניהו בקשר לעוצמה יהודית – “לא היו דברים מעולם”, נמסר

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות