“לך תדע מה יקרה”: זה מה ששקד מתחייבת בגלוי, ובנט בשיחה סגורה

שרת המשפטים לשעבר מבהירה כי מפלגת ימינה לא תשבור את בלוק הימין: "חד משמעית - לא נצטרף לממשלה בראשות גנץ" • בנט: "לא אהיה זה שישתמשו בו כדי להוריד את נתניהו מהבמה"
אריה ריבקינד
י"ז שבט התש"פ / 12.02.2020 11:14

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד הבהירה הבוקר (רביעי) בראיון לתוכנית ‘מה בוער’ בגלי צה”ל: “חד משמעית – לא נצטרף לממשלה בראשות גנץ”.

שקד אמרה את הדברים לאחר שאיש עוצמה יהודית איתמר בן גביר אמר בראיון לאסף ליברמן בכאן רשת ב’ כי ב’ימינה’ רק מחכים להיפרד מנתניהו וללכת עם גנץ.

שקד התייחסה גם לרמיזות של נתניהו כי מינה את בנט רק כדי שלא ילך עם גנץ – ואמרה: “בליכוד אוהבים את הציונות הדתית קטנה וחלשה. לא נוח לנתניהו שאנחנו דוחפים להחלת ריבונות”.

לפי דיווח של כתב ‘ישראל היום’ יהודה שלזינגר, שר הביטחון נפתלי בנט אמר בשיחות סגורות עם מקורביו כי “אין שום סיכוי שנלך עם בני גנץ”.

“אני איש ימין. נקודה. לא איש מרכז, לא חצי ימין. כל תפיסת העולם של כחול לבן נובעת מהדעות של עפר שלח, שמשפיע על יאיר לפיד, שמשפיע על כחול לבן. שיתוף פעולה כזה נועד לכישלון. לא משהו שיכול להחזיק מעמד”, הצהיר בנט.

בנט גם אמר כי הליכה עם בני גנץ תסכל את האפשרות שינהיג בעתיד את המחנה הלאומי. לדבריו, גם אם בכחול לבן יבטיחו לו את תפקיד שר הביטחון – הוא לא יצטרף אליהם.

“לא אהיה זה שישתמשו בו כדי להוריד את נתניהו מהבמה, להוציא אותו מהחיים הפוליטיים, ואז לך תדע מה יקרה. זה לא יקרה”, פסק.

בנט הביע תקווה שלא יהיו בחירות בפעם הרביעית, “אני מאמין שאם יהיו חסרים רק שלושה או ארבעה מנדטים, ניתן יהיה ‘לגרד’ שותפים מהצד השני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות