“לבריאות אהוד בן בלה”: אולמרט הופיע עם אבו מאזן – והימין מחטיף

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינה את מסיבת העיתונאים המשותפת של אולמרט ואבו מאזן: "נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל" • ימינה: "העבריין המורשע אולמרט, יועצו של גנץ - מכשיר עבורו את הקרקע"
אריה ריבקינד
י"ז שבט התש"פ / 11.02.2020 22:38

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) בראיון לערוץ 20 למסיבת העיתונאים המשותפת של אהוד אולמרט ואבו מאזן וכינה אותה “נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל. בושה וחרפה”.

נתניהו הוסיף: “אחרי שלוש שנים שפעלתי אצל טראמפ כדי להביא לתוכנית המאה – הולך ראש ממשלה לשעבר לאבו מאזן כדי להילחם בה. זה בלתי נתפס”.

מפלגת ימינה תקפה את ראש הממשלה לשעבר בתגובה למסיבת העיתונאים המשותפת שערך עם אבו מאזן.

“העבריין המורשע אולמרט, יועצו של גנץ – שכבר הסכים לוותר על הכותל, מכשיר היום את הקרקע למו”מ העתידי שינהל גנץ להקמת מדינת טרור פלסטינית”, נמסר מ’ימינה’.

השר יריב לוין: “מפחיד. מפחיד לחשוב שאהוד אולמרט היה ראש ממשלה. מפחיד לדעת מה הוא נתן אז לאבו מאזן – את העיר העתיקה, אזרחות להמוני פלסטינים שיוכנסו לישראל ומה עוד?

“אהוד אולמרט איבד כבר מזמן כל כבוד עצמי וכל שיקול דעת הגיוני. וכן, הוא תומך בגנץ. מפחיד לחשוב שנתעורר למחרת הבחירות עם מהדורה חדשה של אולמרט – בני גנץ.

“גנץ שתלוי באחמד טיבי להרכבת ממשלה, נשען על מרצ, מקבל עצות מאולמרט ומתרפס בפני אבו מאזן.

“ב-2/3 אנחנו לא נותנים לאף אחד להישאר בבית. כדי שאנחנו נוביל את ישראל. כדי שישראל לא תובל על ידי אבו מאזן”.

ח”כ מוטי יוגב: “‏אני נושא תפילה לבריאותו הנפשית והגופנית של אהוד בן בלה, שנראה היום הוזה עם אבו מאזן בניו יורק. אהוד, אני מאחל לך בריאות ומזכיר לך, אם שכחת, שארץ ישראל הייתה ותהיה לעולם אך ורק של עם ישראל.

שגריר ישראל באו”ם דני דנון תקף: “דווקא ביום שבו אבו מאזן נכשל בניסיון שלו להוביל מהלך מדיני באו”ם נגד מדינת ישראל, בוחר אולמרט לתת רוח גבית לטרור המדיני של הפלסטינים”.

דנון הוסיף: “זו פגיעה לא רק בישראל אלא גם בארה”ב שהציגה תוכנית חשובה לשלום במזרח התיכון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות