ה-FBI קרוב לפענח: הדוקר ממונסי דקר גם אברך כולל בדרך לתפילה?

ה-FBI איתר את את רכב ההונדה שנראה עוזב את זירת הדקירה - בה נדקר הרב מרדכי בן ברכה שלזינגר, אברך כולל בן 29, בחודש חשוון • הרכב שייך לכאורה לאמו של גרפטון תומאס, הדוקר ממונסי
נתן פרל
ה' טבת התש"פ / 02.01.2020 15:59

גרפטון תומאס, הדוקר המואשם בדקירת חמישה אנשים במסיבת החנוכה שהתקיימה במוצאי שבת בבית האדמו”ר מקאסאן במונסי, קשור ככל הנראה גם לתקיפה אכזרית ודקירתו של הרב מרדכי בן ברכה שלזינגר, אברך כולל בן 29, בחודש חשוון.

לפי דיווח באתר  YWN, ה-FBI איתר את את רכב ההונדה שנראה עוזב את זירת הדקירה. הרכב שייך לכאורה לאמו של גרפטון תומאס.

על פי הדיווחים, ברשות ה-FBI נמצא גם הסכין בו לכאורה תומאס את שלזינגר, אב לארבעה ילדים, בעת שזה צעד לבית הכנסת בשעת בוקר מוקדמת.

לפי הדיווח, ה-FBI ממתין לבדיקת DNA כדי לאשר שגרפטון תומאס הוא האיש שמאחורי הדקירה.

רדי נדקר הבוקר בעת היה בדרכו לבית הכנסת בעיר מונסי שבמדינת ניו יורק.

אירוע הדקירה של הרב שלזינגר התרחש סמוך לשעה 05:40 בחזית בית מספר 2 ברחוב הווארד דרייב. הוא פונה לבית החולים, במצב קשה – שם הוכנס לניתוח חירום.

עדי ראייה סיפרו כי האיש צעד לבית הכנסת, כאשר לפתע נעצרה לידו בפתאומיות מכונית, ממנה ירדו שני בני אדם שהחלו להכות אותו ודקרו אותו מספר פעמים.

לפי דיווח באתר YWN, ארגון ‘הצלה של רוקלנד’ קיבל שיחה המדווחת על אדם שוכב על הרצפה מדמם. תחילה סברו שהוא נפגע מרכב, אולם הקורבן שוחח עם אנשי הצלה בסביבות שתי דקות לפני שאיבד את ההכרה והצהיר כי רכב חסם אותו, שני גברים ירדו, תקפו אותו באכזריות ואז דקרו אותו מספר פעמים. הם חזרו לרכבם ונסעו משם.

ארגון ‘חברים’ ברוקלנד אימת כי סיפורו מדויק לאחר שנמצאו צילומי מצלמת אבטחה מההתקפה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות