שקד: “ריצה בשני ראשים זה מהלך שיכול להביא לימין את 61 המנדטים

חברת הכנסת איילת שקד מבהירה כי חשבה שנכון יותר לעשות פריימריז גדולים ופתוחים בציונות הדתית אך לצערה המהלך לא צלח • "בנט לא התחיל קמפיין בלעדיי" • סירבה להצהיר כי לא תשב בממשלה תחת גנץ
חרדים 10
כ"ג כסלו התש"פ / 21.12.2019 21:01

חברת הכנסת איילת שקד מהימין החדש העניקה הערב (מוצאי שבת) ראיון לרינה מצליח בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בחדשות 12.

שקד הבהירה כי היחסים בינה לבין נפתלי בנט תמיד היו טובים עם כבוד הדדי וויתורים הדדיים, זאת למרות השתיקה שלה בשבוע האחרון: “שבוע אחד אני שותקת ויש מהומה”.

על הסלוגן שבנט פרסם לפני החלטתה אמרה: “הוא שחרר סטיקר וזה היה בתיאום איתי. לא חשבנו שהסטיקר יעשה כזה רעש.  בנט לא התחיל קמפיין בלעדיי”.

היא אמרה כי חשבה שנכון יהיה לקיים פריימריז גדולים בציונות הדתית, שבהם כל אחד יוכל לגשת ולהתמודד – אך לצערה זה לא קרה.

על ההישג בבחירות האחרונות אמרה: “שבעה מנדטים זה הישג יפה אך לא מספיק טוב. אנחנו חושבים כעת שריצה בשני ראשים, האחת שמייצגת את הימין הליבראלי והשנייה את הצד התורני בציונות הדתית, היא טובה – זה מהלך שיכול להביא לממשלת ימין עם 61 מנדטים”.

לדבריה, “בשבוע הקרוב נעשה הרבה מהלכים כדי לצרף כוחות חדשים”.

על מעמדה בימין החדש אמרה: “בנט שר ביטחון וזה דבר חשוב למדינת ישראל, עכשיו היותו שר ביטחון נותנת לו קדימות, ההישג במשרד הביטחון הוא דבר טוב לישראל. יש לנו הסכם ושותפות מלאה, נכנסו לפוליטיקה יחד כדי לעבוד ולהגיע להישגים, היינו יכולים לקבל יחד שני משרדים זוטרים ובחרנו את משרד הביטחון על פני שני תיקים כאלה”.

כשנשאלה על המגעים שקיימה עם גנץ – אמרה: “נפגשתי איתו כדי לשכנע אותו להקים ממשלת אחדות. בחירות בפעם השלישית זו קטסטרופה לישראל. נתניהו תכנן להקים ממשלת אחדות עם גנץ והיינו אמורים להיות חלק ממהממשלה הזאת וכולם היו אמורים לשבת יחד. אני אמרתי לו שראש הממשלה יעמוד בהתחייבותו וצריך להקים ממשלה. לצערי זה לא צלח”.

שקד סירבה להצהיר כי לא תשב תחת גנץ: “אנו עושים כל מה שאנו יכולים כדי שנקבל 61 ותקום ממשלת ימין. אני אופטימית. אנו מנסים ככל שאפשר שהימין ינצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תרוצו בארבע ראשים אולי תגיעו ל 81 מנדטים.
    22/12/2019 21:55
    המאיר
  1. או ל 120 ?