“חי בסיוטים”: ארבעה בדואים ביצעו לינץ’ בשני נערי ישיבה בבאר שבע

שני בחורי ישיבה נכנסו ביום שלישי שעבר לפיצרייה בבאר שבע - ודקות לאחר שהתיישבו לאכול, הותקפו לפתע וללא שום סיבה באכזריות בידי ארבעה צעירים בדואים • אושפזו ב'סורוקה' עם חבלות רבות ושטפי דם קשים
חרדים 10
י"ח כסלו התש"פ / 16.12.2019 18:03

שני תלמידי ישיבה בני 17 הותקפו באכזריות ביום שלישי שעבר בידי ארבעה צעירים בדואים בזמן שישבו לאכול בפיצרייה בבאר שבע. כך דווח באתר מאקו.

האירוע החל סמוך לשעה שמונה וחצי בערב. שני הנערים נכנסו לפיצרייה, הממוקמת בסמוך לישיבה בה הם לומדים על מנת לאכול בזריזות – ודקות לאחר מכן נקלעו למה שהפך מבחינתם לסרט אימה של ממש.

“פתאום נכנסו למקום ארבעה בדואים”, שיחזר אחד הנערים את האירוע בפני הוריו. “אחד מהם החזיק אלה ולאחרים היו אגרופונים בידיים. בסך הכל ישבנו לאכול פיצה, ואז, בלי שום סיבה, הם התנפלו עלינו ועשו בנו לינץ’.

“אחד מהם נתן לי את האלה בחזה ובכתף, ניסיתי לברוח, אבל ראיתי שהם תפסו את חבר שלי ונתנו לו מכות בראש ובפנים. ירד לו המון דם וזה היה מפחיד כל כך. חשבתי שעוד רגע ירצחו אותנו. האנשים שעברו ועובדים בבתי עסק סמוך לפיצרייה ראו הכול ופחדו לעזור לנו”.

עם סיום האירוע ונעלמו ארבעת התוקפים.

הנערים פונו על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים סורוקה בעיר עם חבלות רבות ושטפי דם קשים. אחד מהצעירים אף נזקק לתפרים בראשו. כעבור יממה שוחררו לבתיהם לאחר סדרה של צילומים ובדיקות.

“אני פוחד שהם יתפסו אותי ברחוב כדי לגמור את העבודה”, סיפר אחד הנערים לאחר שחזר לביתו. “אני חי בסיוטים ולא ישן בלילות”.

אתמול (שני) בערב, עצרה משטרת מרחב הנגב צעיר בן 25 מהישוב לקייה כחשוד המרכזי במעשה. מעצרו הוארך בארבעה ימים.

לפי הדיווח, במשטרה עושים כעת מאמצים לאתר את שאר שלושת החשודים ולהביאם לדין.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמרנו לכם
    17/12/2019 00:24
    יצחק
  1. ערבים לערב יהודים לציון ושלום על מזרח התיכון

  2. הליכוד מפלגה חלשה
    18/12/2019 14:05
    אריה
  3. הצעירים הבדואים משתוללים בבאר שבע והממשלה לא עושה כלום אני לא מאשים את המשטרה אין לה כוח להתמודד מול הבדואים העבריינים זה תפקיד של ממשלת הליכוד החלשה