טרגדיה: תמר פניגשטיין ע”ה בת ה-19 נמחצה בקרונות הרכבת הקלה

תמר פניגשטיין ע"ה, בת 19 משכונת הדר גנים בפתח תקווה, נמחצה למוות הלילה על ידי קרונות הרכבת הקלה בירושלים • "התחילה להתנדב בשירות לאומי בבית החולים, ואתמול יצאה לבלות עם חברות חדשות"
חיים טוויל
ו' כסלו התש"פ / 04.12.2019 13:35

תמר פניגשטיין ע”ה, בת 19 משכונת הדר גנים בפתח תקווה, נמחצה למוות הלילה (רביעי) על ידי קרונות הרכבת הקלה בירושלים.

פניגשטיין, מתנדבת בשירות הלאומי, החלה לאחרונה את שנת השירות שלה במחלקת נשים בבית החולים שערי צדק בירושלים.

אביה של תמר הוא יושב-ראש בית הכנסת פנינת גנים בפתח תקווה, ומנכ”ל המכינה הישיבתית בגבעת שמואל.

גיסה של פניגשטיין, נדב, סיפר לכאן חדשות: “היא התחילה להתנדב בשירות לאומי בבית החולים, ואתמול היא יצאה לבלות עם חברות חדשות. היא הייתה בחורה אוהבת ושמחה וזה מה שהמשפחה מבקשת שיזכרו ממנה”.

מ’סיטיפס’, מפעילת הרכבת הקלה, נמסר: ”בסביבות השעה 00:20, הגיעה הולכת רגל לשטח תחנת הרכבת הסמוכה לתחנה המרכזית. מסיבה לא ברורה נפלה הבחורה מהרציף אל בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה, זאת בזמן שהרכבת הקלה היתה בנסיעה. צוות מד”א שהגיע למקום קבע את מותה”.

במרכז הרפואי שערי צדק הגיבו בתדהמה ובצער.

מנכ”ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ’ עופר מרין, אמר: “בשם משפחת עובדי ומתנדבי שערי צדק אנו שולחים תנחומים למשפחת פניגשטיין. תמר האירה באישיותה את כל מי שפגשה וטיפלה והיא תחסר מאוד לצוות ולמטופלות במחלקת הנשים.

”עם היודע האסון, צוותים מקצועיים וטיפוליים משערי צדק מעניקים תמיכה וטיפול לכל בנות השירות הלאומי ואנו נמשיך ונלווה אותן ככל שיידרש”.

צילום: שערי צדק

איילת כהן, מנהלת שירות המתנדבים והשירות הלאומי בשערי צדק, סיפרה: “תמר הייתה בחורה חייכנית ושמחה, שכבר בפגישה הראשונה איתה מתחברים אליה בקלות. תמר הייתה נכונה לכל משימה ואהבה מאוד את השירות ואת הקשר האישי למטופלות.

“זוהי אבידה גדולה עבורנו וטרגדיה בלתי נתפסת. כינסנו את כל בנות השירות ונעניק להן את כל התמיכה והליווי כדי להתגבר יחד על מותה של תמר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל גדולי ישראל פסקו שזה ביהרג ואל יעבור
    04/12/2019 22:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)