אלפים בעצרת התמיכה בנתניהו • רגב: בעזרת ה’ נעשה ונצליח • צפו

אלפים מתומכיו של ראש הממשלה התייצבו ברחבת מוזיאון תל אביב במחאה על החלטת היועץ המשפטי להגיש כתב אישום נגדו • רגב: "לו היינו מצביעי שמאל, התקשורת הייתה מכנה אותה חגיגה דמוקרטית"
חרדים 10
כ"ח חשון התש"פ / 26.11.2019 20:11

אלפי מפגינים, אנשי ימין ותומכי הליכוד, משתתפים הערב (שלישי) בהפגנת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ברחבת מוזיאון תל אביב.

נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי ישראל טאו, הגיע גם הוא להפגנת התמיכה.

בין הנואמים בהפגנה היו ח”כ מיקי זוהר ושרת התרבות מירי רגב, למרות שמוקדם יותר הודיעה שלא תשתתף בהפגנה.

“לו הייתם מצביעי שמאל, או בשמם המכובס – כחול לבן, בטח התקשורת הייתה מכנה את האירוע הזה – מפגן של סולידריות, חגיגה דמוקרטית, והיו מכנים אותה הפגנה של עשרות אלפי משתתפים.

אבל חברים, מכוון שאנחנו בימין, וכל הפגנת ימין הופכת מיד להסתה, וכל הסתה בשמאל הופכת להיות הפגנה – אז גם אנחנו מפגינים, גם אנחנו רוצים להשמיע קול
גם אנחנו רוצים להביע מחאה לגיטימית וצודקת מחאה דמוקרטית, מחאה שמבקשת להעביר מסר ששלטון החוק אינו מעל החוק, והחוק שווה לכולם ואין דין אחד לאדם אחד ודין אחר לאדם אחר.

אנחנו, מפלגה דמוקרטית, אולי הדמוקרטיה היחידה מבין כל המפלגות בישראל, מפלגה שמאמינה בבית המשפט ואומרים תמיד כי יש שופטים בירושלים! יש שופטים בירושלים, יש שופטים בירושלים!

ושופטינו ורק הם יכריעו, ורק הם הסמכות העליונה. לא התקשורת, לא הפרשנים, לא הציצנים, לא הטוקבקיסטים, לא אירגוני השמאל, לא הכסף של האיחוד האירופי
רק – השופטים.

צילום: Miriam Alster/Flash90

וכמובן מעל כולם אתם אזרחי ישראל, אתם ורק אתם תקבעו מי יעמוד בראש המדינה הזו. אתם עם הפתק שלכם תקבעו כיצד אתם רוצים לראות את ההנהגה שלכם.
לכם יש את הנשק הכי חזק – את הפתק שלכם, את הפתק שתכניסו לקלפי אף אחד לא יקח. ואתם הריבון.

וצריכים גם את ההחלטה שלכם לכבד, גם ההחלטה שלכם היא פסק דין – חלוט! שלא ניתן לערער עליו, ולא ניתן לזרוק אותו במחי יד. מי שהקול שלו חשוב לו – הגיע לכאן הערב, יחד עם עוד מאות אלפים במדינה שחשים כי מישהו לקח להם את הקול והשתיק אותם.

ואתם כועסים ובצדק והכעס שלכם לגיטימי, אבל – אסור שהכעס הזה, אסור שהזעם הזה, אסור שתחושות האכזבה הללו, יגררו לפגיעה בשלטון החוק.

אני רואה כאן כמה שלטים שאין להם מקום, אולי משהו שתל אותם, תורידו אותם אין להם מקום כאן.

אנחנו מאמינים כולנו בשלטון החוק, אנו מאמינים במדינה. אבל אנחנו מאמינים שגם הרשויות לעיתים טועות, אנחנו מאמינים שנדרשת ביקורת.

נשמת אפה של הדמוקרטיה היא איזונים ובלמים. נראה שמישהו פה לחץ חזק על הגז ואנחנו צריכים לבלום אותו .

אני קוראת מכאן לכם וישראל כולה: יש לנו מדינה אחת אנחנו אוהבים אותה ונגן עליה בכל מחיר. נגן על הדמוקרטיה,  נהיה לוחמים גאים שלה, ואני מאמינה שהצדק בוא יבוא, והוא יכול לבוא רק מתוך האתגר שאנחנו נחשפים אליו ומתמודדים איתו.

בנימין נתניהו ראש הממשלה שלנו שמוביל אותנו כבר למעלה מעשור להישגים חסרי תקדים, הישגים כבירים שלא ידעה המדינה הזאת מעולם. שומר ישראל אמיתי,
שומר הדמוקרטיה, דמוקרט בנבכי נשמתו, לא יתן לפגוע בדמוקרטיה הישראלית ויעשה הכל כדי לשמור על מדינת ישראל , עם ישראל והדמוקרטיה הישראלית.

צילום: Miriam Alster/Flash90

גם הוא מאמין כי הצדק ינצח ויש שופטים בירושלים.

חברי הליכודניקים, בערב הזה בתקופה הזו אנחנו צריכים להיות מאוחדים כולנו סביב ראש הממשלה נתניהו, כל המלחמות מבית, הפיצולים הפלגנות רק מחלישים אותנו והם לא מנת חלקנו. הם שייכים לשמאל.

בואו נצא מכאן ונפגין אחדות , סולידריות ורעות שהובילה אותנו להשגים שאנחנו כל כך גאים בהם. בעזרת ה’ נעשה ונצליח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות