“כאב גדול ומחאה נמרצת”: הרבי נגד הסרטון שצילם הנוכרי בראש השנה

פרסום התיעוד מתפילת ראש השנה בהיכל בית המדרש הגדול של ויז'ניץ נודע לרבי - שהורה לפרסם מחאה נמרצת • "ביקש להורות לעסקנים והממונים, כי מעתה יעמדו בתוקף על המשמר ויתרו בכל העובדים לבל יהינו עוד לעשות כדבר הזה"
יוסף גרינבוים
ה' תשרי התש"פ / 04.10.2019 15:27

הרב שאול גרינברגר, המשב״ק של האדמו”ר מויז’ניץ,  פרסם הבוקר (שישי) בשמו של הרבי מחאה וכאב על התיעוד שביצע גוי בעיצומו של ראש השנה בבית המדרש הגדול של החסידות בשיכון ויז’ניץ בבני ברק – והורה בשמו לעסקנים לעמוד על המשמר שלא לאפשר עוד צילומים כאלה.

כפי שדווח בחרדים 10, במוצאי ראש השנה הופץ תיעוד באורך של 1:37 דקות בו נראים אלפי החסידים בשירת ‘אין קצבה לשנותיך’, בהיכל בית המדרש הגדול המוקם בקרייה החסידית.

בוידאו: תפילת ראש השנה בהיכל בית המדרש הגדול של ויז’ניץ • צפו

במכתב שפרסם הבוקר המשב”ק נאמר: “מרן אדמו”ר שליט”א ביקש להודיע בשער בת רבים את כאבו הגדול ומחאתו הנמרצת, על המעשה אשר לא ייעשה, כאשר בעיצומו של יום טוב ראש השנה, תועדה בסתר על ידי נכרי תפילת החג, ובנוסף על כך הופץ הדבר לאחר מכן בקרב שלומי אמוני ישראל”.

המשב”ק ציין: “הדבר הסב למרן אדמו”ר שליט”א מורת רוח רבה וביקש להורות לעסקנים והממונים, כי מעתה יעמדו בתוקף על המשמר ויתרו בכל העובדים לבל יהינו עוד לעשות כדבר הזה. ואחינו בית ישראל לא יריעו ולא יוסיפו לפרסם זאת, למען קדושת בית הכנסת וקדושת החג”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות