‘היו חשופים מתחת לעץ’: כך פספסו את החיסול של סולימאני ונסראללה

קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה, סיפר בריאיון נדיר שישראל פספסה הזדמנות לחסל אותו ואת נסראללה באחד הלילות של מלחמת לבנון השנייה • לטענתו, ישראל הפציצה את הבניינים הסמוכים לחמ"ל של הארגון שבו שהו וממטוסי ריגול חגו מעל ראשיהם
חרדים 10
ג' תשרי התש"פ / 01.10.2019 22:42

קאסם סולימאני,  מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה של איראן, אמר היום (שלישי) כי ישראל פספסה הזדמנות לחסל אותו, את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה ואת ראש הזרוע הצבאית של הארגון בזמנו, עימאד מורנייה – בשנת 2006.

בריאיון נדיר שהעניק לטלוויזיה האיראנית – וצוטט ב’כאן חדשות’ – סיפר סולימאני כי השלושה שהו יחד במעוז חיזבאללה ברובע הדאחיה באחד מלילות מלחמת לבנון השניה, בעת שצה”ל הפציץ את הבניינים הסמוכים לחמ”ל הארגון.

סולימאני סיפר בריאיון כיצד הוא, נסראללה ומורנייה יצאו מהחמ”ל, עברו לבניין אחר, התחמקו מההפצצות וממטוסי ריגול שחגו מעל ראשיהם ואף התמקדו במכונית שאליה נכנסו נסראללה וסולימאני.

לדבריו, את המכונית הביא עימאד מורנייה, בזמן שסולימאני ונסראללה ישבו חשופים מתחת לעץ.

סולימאני אמר שלאחר חטיפת חיילי צה”ל אהוד גולדווסר ואלדד רגב, הגיש דוח שלילי למנהיג העליון, עלי ח’מינאי, בנוגע לסיכויי הארגון לנצח את ישראל במלחמה.

לטענתו, ישראל החלה בהכנות למלחמה בלבנון עוד לפני חטיפת החיילים. עוד הוא טען כי ייתכן שחיזבאללה הציל את עצמו ואת העם הלבנוני מהשמדה מוחלטת באמצעות חטיפת החיילים.

מורנייה חוסל שנתיים מאוחר יותר בדמשק.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בלבול מח
    02/10/2019 22:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לחסל את סולמני כמוהו כהכרזת מלחמה על איראן – ואת זה אין לאף אחד מהצדדים אינטרס לעשות. לא כרגע.