מה עשה גופשטיין בזמן הדיון לפסול אותו בבג”צ? חילץ יהודיה מעזה

בנצי גופשטיין מגולל את סיפורה של גלית פופוק, יהודיה שהייתה נשואה לפלסטיני וחולצה מעזה לפני 13 שנה, אך שלוש מבנותיה נותרו בעזה • ביום חמישי האחרון חולצה הבת הבכורה עם בתה התינוקת • כך זה קרה
חיים טוויל
כ"ד אב התשע"ט / 24.08.2019 21:34

בסרטון שהעלה הערב (מוצ”ש) יו”ר ארגון להב”ה ומועמד עוצמה יהודית לכנסת בנצי גופשטיין לרשתות החברתיות, הוא חושף היכן היה ביום חמישי האחרון, בשעה שבבית המשפט העליון התקיים דיון בבקשת התנועה הרפורמית ותנועות השמאל לפסול את מועמדותו בבחירות לכנסת ה-22.

בסרטון חושף גופשטיין כי בזמן הדיון, ולאורך כל שעות היום, שהה במחסום ארז שבגבול עזה, שם ניהל מבצע חילוץ של צעירה יהודייה, אם לתינוקת, שחולצה מתוך עזה והושבה לשטח ישראל.

גופשטיין מגולל את סיפורה של גלית פופוק, שהייתה נשואה לפלסטיני וחולצה מעזה לפני 13 שנה. בזמן החילוץ דאז, יצאה מעזה עם שלושה ילדים, כאשר שלוש בנות נשארו אצל בעלה הפלסטיני – ביניהן בתה הבכורה, שהייתה אז בת 8 בלבד.

במהלך השנים, נהרג בעלה של פופוק בעזה בהפצצה של חיל האוויר.

לפני מספר שנים, פנתה פופוק לגופשטיין וביקשה את סיועו של ארגון להב”ה לחילוץ בנותיה הנותרות. בעקבות מאמצי ארגון להב”ה, נוצר קשר בין גלית לבתה, לאחר נתק ביניהן בזמן שהאמא גלית היתה בישראל.

בזמן מבצע צוק איתן, נעשתה פניה לשר הבטחון דאז, בוגי יעלון, בשעה שחיילי צה”ל שהו בשכונה בית-להיא בעזה, בה שהתה בתה של פופוק, בבקשה להפעיל את החיילים שיסייעו בחילוצה של יסמין  – בתה של גלית – ובתה התינוקת, אך בוגי סירב.

גופשטיין, אשתו ענת והאמא גלית הגיעו אז למחסום ארז בגלל אינדיקציה שאולי יאפשרו את הוצאתה של בתה של פופוק מעזה – מה שכאמור, לא קרה בסופו של דבר.

גופשטיין ואשתו, יחד עם האמא גלית, בתה והתינוקת במעבר ארז. צילום: ‘עוצמה’

ביום חמישי האחרון, בזמן קיומם של הדיונים בבית המשפט העליון בעניינו של גופשטיין, חולצה יסמין מעזה יחד עם בתה התינוקת, ובמפגש מרגש, לו היו שותפים גם גופשטיין ואשתו, פגשה את אמה במחסום ארז, לאחר 13 שנה שלא ראו זו את זו; זאת לאחר מאמצים כבירים של גופשטיין וארגון להב”ה, בשיתוף פעולה עם צופיה נהון וח”כ פטין מולא מהליכוד, שסייעו להצלחת המבצע.

בנצי גופשטיין אומר הערב: “בזמן שהרפורמים מנסים להגדיר את המלחמה בהתבוללות כגזענות, ארגון להב”ה ימשיך במאמצים להביא את שתי הבנות הנוספות של גלית שנותרו בעזה, ולעזור ליסמין ולאמה להשתקם בישראל. נמשיך במאבק בהתבוללות ונעמוד תמיד לצידן של בנות ישראל – ככל שיידרש מאיתנו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנצי גופשטיין סייע בחילוץ יהודייה וביתה מעזה
    25/08/2019 06:35
    מיכאל
  1. כל הכבוד, ייש כוח!!!

  2. כל הכבוד!
    26/08/2019 23:25
    יהודה
  3. מאוד מעריך את הפעילות שלך!