“אנשים יצאו מכוסים בדם” • טבח בכלבו בטקסס: 20 נרצחו ו-26 נפצעו

20 הרוגים ועשרות פצועים במתקפת ירי בכלבו 'וולמרט' בעיר אל פאסו שבטקסס • היורה אמר לחוקרים: "רציתי לירות בכמה שיותר מקסיקנים" • הנשיא: "הירי באל פאסו הוא לא רק טרגי אלא פעולה פחדנית"
נתן פרל
ג' אב התשע"ט / 04.08.2019 00:30

במתקפת ירי בסניף של רשת הכלבו ‘וולמארט’: 20 בני אדם נרצחו ו-26 נוספים נפצעו בטבח במתחם הקניות Cielo Vista בעיר אל פאסו שבטקסס. כך דיווח בכלי תקשורת מקומיים.

היורה הוא פטריק קרוסיוס, בן 21 מהעיירה אלן בטקסס. תחילה רצח כמה מוכרים בחנות של רשת ‘וולמארט’, ואז המשיך לקניון סמוך – שם נלכד.

היורה אמר לחוקרים: “רציתי לירות בכמה שיותר מקסיקנים”. הוא נחקר בחשד לרצח ולפשע שנאה.

“שמעתי 2 יריות וראיתי אנשים שרצו וצרחו”, סיפר עד ראייה לירי ל-CNN, “היו 13 ילדים שרצו מסביב והצלחתי לתפוס שלושה מהם. הורדתי את הראש ורצתי איתם הכי מהר שיכולתי. האירוע כולו ארך 5-7 דקות”.

עד ראייה אחר שהיה במקום האירוע סיפר ל-ABC: “אנשים יצאו החוצה מכוסים בדם. נכנסתי לוול מארט וראיתי גופה על הרצפה עם פגיעה חמורה בראש”.

נשיא ארה”ב דונלד טראמפ צייץ בטוויטר: “הירי באל פאסו הוא לא רק טרגי אלא פעולה פחדנית. אני עומד לצד כל אזרחי המדינה שמגנים את המעשה הנפשע הזה. אין סיבות או תירוצים שיצדיקו רצח של אנשים חפים מפשע”. טראמפ הוסיף: “מלניה ואני שולחים את תנחומינו ותפילותינו לתושבי טקסס הנהדרים”.

מושל טקסס גרג אבוט אמר כי זהו “אחד מהימים הקטלניים בהיסטוריה של טקסס”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות