האם מחמוד קטוסה יתבע פיצויים מהמדינה על 55 ימי מעצר שווא?

אחרי ההודעה הדרמטית כי כתב האישום נגדו מבוטל - מחמוד קטוסה, הנאשם לשעבר מכפר קדיס, לא חושב לתבוע את המדינה: "אני צריך אוויר להיות עם המשפחה"
חרדים 10
כ"ג סיון התשע"ט / 26.06.2019 11:23

יממה לאחר הביטול של כתב האישום נגדו: מחמוד קטוסה, תושב  הכפר דיר קדיס שהואשם בתקיפת הילדה החרדית בת ה-7, אומר הבוקר (רביעי) כי הוא  לא מתכוון לתבוע פיצויים מהמדינה על ששהה במעצר במשך 55 ימים – על לא עוול בכפו.

בריאיון לתכנית ‘נכון להבוקר” בגלי צה”ל  אמר קטוסה: “לתבוע זה לא בראש שלי. צריך לתת לי אוויר להיות עם המשפחה שלי כדי לצאת מהסיפור הזה”‎.

דבריו אלה הם בניגוד לדברים שאמר אתמול אחד מעורכי דינו לתכנית ‘מה בוער’ בגלי צה”ל,  שהצהיר כי בכוונתם לתבוע את המדינה: “השלב הבא יהיה לתבוע את המדינה על 55 ימי מעצר שווא”, אמר עו”ד מונדר אבו אחמד.

אתמול, לאחר שחרורו, אמר קטוסה: “האמנתי במיליון אחוז שאני חף מפשע. אני מזדהה עם המשפחה ואין לי שום דבר נגדם, אבל הם הגיעו לאדם הלא נכון וצריך למצוא את מי שעשה את זה”.

בתכנית ‘חמש עם רפי רשף’ בקשת 12 אמש – הוא אמר: “מהדקה הראשונה שלקחו אותי לחקירה שאלו אם אני רוצה עורך דין ולא רציתי כי חשבתי שלא צריך”, אמר קטוסה  “הלחיצו אותי בחקירה, הייתי קרוב לחודשיים במצב שאני לא מכיר את עצמי”.

קטוסה, שעובד ביישוב החרדי כשבע שנים אמר כי יש לו חברים רבים ביישוב: “זאת תלונה ראשונה שקיבלתי ואני עובד באזור קרוב לשבע שנים, יש לי הרבה חברים שם ואלפי אנשים מכירים אותי”.

אחד מהם אף הביא לו אתמול זר פרחים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות