מחמוד שוחרר לאחר 55 יום בכלא: ‘להרוג את מי שהתעלל בילדה’

מחמוד קטוסה, שתושבים מהיישוב החרדי לחמו למענו, השתחרר בצהרים לאחר ביטול כתב האישום נגדו • עם צאתו מהכלא גולל את רגעי המעצר "בדקה הראשונה שהגיעו לבית ספר ואמרו לי 'אתה עצור', אני לא האמנתי. אמרתי לו 'אתה בטוח?'. אני אדם נקי" • צפו ברגעי היציאה שלו מהכלא
יוני גרין
כ"ב סיון התשע"ט / 25.06.2019 13:16

מחמוד קטוסה, תושב הכפר דיר קדיס הממוקם ליד מודיעין עלית, שהואשם בהתעללות בילדה החרדית בת ה-7 מיישוב חרדי באיזור בנימין, שוחרר בצהריים (שלישי) ממעצר לאחר ביטול כתב האישום נגדו.

“המציאו עליי דברים”, אמר עם שחרורו לכלי התקשורת שהמתינו לו. ”אני אדם נקי. שהמשטרה תגיד מה שהיא רוצה”.

בריאיון לאסתי פרז בתוכנית ‘בחצי היום’ בכאן רשת ב הדגיש קטוסה כי הוא חף מפשע, ואמר: “מי שעשה את הדבר הזה צריך להרוג אותו”.

הוא הוסיף בסערת רגשות: “אני שמח שאני בחוץ עם המשפחה שלי וכל החברים שלי, אני שמח. אבל מצד שני יש לי כאב מהדבר הזה אחרי חודשיים במעצר. אף אחד לא יכול להבין את ההלם שיש בתוכי, אני היחיד שיודע את זה.

“אני לא מכיר את הילדה ולא ראיתי אותה. מההתחלה צעקתי ובכיתי ואמרתי להם: ‘אתם טועים בבן אדם, אני לא יכול לשמוע את זה’. נראה לי יש מישהו מאחורי הדבר הזה, מישהו אמר לה להצביע עליי, אני בטוח בזה”.

קטוסה תיאר את המעצר שלו: “בדקה הראשונה שהגיעו לבית ספר ואמרו לי ‘אתה עצור’, אני לא האמנתי, אמרתי לו ‘אתה בטוח שזה אני עצור?’ הוא אומר לי ‘כן’. אמרתי לו: ‘על מה?’. הוא אומר לי: ‘אתה תדע בתחנת המשטרה’. אני לא מאמין אני הייתי בטוח שבאותו יום אני חוזר, אני לא מבין למה עד עכשיו אני במעצר”.

הוא המשיך: “מחמוד קטוסה בן אדם נקי, שיחפשו את הבן אדם שהם צריכים למצוא. אין לי שום דבר נגד שום בן אדם, זה לא קשור שזה בן אדם ערבי, יהודי, יש לי חברים גם יהודים, הם מכירים אותי, תשאלו אותם הם יסבירו לכם יותר טוב ממני. אני בן אדם שלא יכול לחשוב על הדברים האלה כמו התעללות בילדה. מי שעושה את הדבר הזה שלא ייקחו אותו לכלא – שיהרגו אותו”.

קטוסו התקבל על ידי חברי ובני משפחה שצעקו “אללה אכבר” – וחיבקו אותו. חלקם נשאו דגלי ‘פלסטין’.

חרדים מהיישוב החרדי לחמו למענו במהלך השבוע האחרון וטענו לחפותו.

צביקה גולובנציץ’, תושב היישוב החרדי וחברו של מחמוד – ומי שעמד מאחורי האליבי שלו, שערער את התיק – אמר היום אחרי ביטול כתב האישום: “אמרנו מהיום הראשון שלא יכול להיות שהוא עשה את זה, אף אדם ביישוב לא האמין בכך. אני בעד שיבדקו ויחקרו. אנחנו לא רוצים שיסתובב חופשי בן אדם שחשוד בכאלה מעשים”.

אנואר קטוסה, אחיו של מחמוד, אמר: “תודה לאל שהאמת יצאה לאור. הלב שלנו כואב על מה שקרה לילדה הזאת, אבל באמת שמחמוד לא עשה את זה. תתפסו את מי שכן”.

קטוסה הועבר למחסום ביתוניא, משם ישוב לביתו בכפר.

רגע השחרור:

הצהרה ראשונה:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות