איוב קרא התפטר – ובמכתב חריף כתב לנתניהו מה הוא הולך לעשות כעת

שר התקשורת במכתב התפטרות חריף: "מאז מוניתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות. בליכוד יצאו למסע ציד נגדי, אלחם על טיהור שמי - וגם לניקוי הליכוד מתפיסות עולם 'מפאיניקיות'"
יוני גרין
כ"א סיון התשע"ט / 24.06.2019 14:34

יממה לאחר שהודיע על הסרת מועמדותו לתפקיד שגריר ישראל במצרים: שר התקשורת איוב קרא הודיע בצהריים (שני) כי הוא מתפטר מתפקידו כשר התקשורת.

במכתב חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו הוא כתב: “אחרי שנים רבות של שירות של שירות צבאי וציבורי, שבהם הפסדתי את היקר לי למען ביטחון ישראל וגם נפצעתי קשה, הגיעה השעה לומר לעם ישראל את האמת”, פתח קרא את המכתב.

“”מאז מוניתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי, הנובע מדעות קדומות, וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון, כולל ביקורת מגמתית מבפנים ומבחוץ”.

לטענתו, “החל שיתוף פעולה בין צמרת הליכוד כדי להחליש ולהוציא אותי ממרכזי הכוח בתנועה. כדי להפסיק מסע ציד זה ועל מנת להמשיך לשרת את המדינה אינני פורש מחיי הציבוריים, אבל אני יוצא לקרב לטיהור שמי וגם לניקוי הליכוד מתפיסות עולם ‘מפאיניקיות’ שחדרו אליו בשנים האחרונות”.

אתמול תקף קרא את נתניהו בראיון לחדשות 12, אחרי שהכריז כי הוא מסיר את מועמדותו לשגריר בקהיר: “פנו אליי, לא אני ביקשתי. חשבו שאני הכי מתאים בתקופה הזאת כי אני היחיד שמכיר את הנשיא המצרי. יש לי יתרון גם מהתרבות שאני בא ממנה. פעם ראשונה שיש דרוזי במינוי פוליטי במדינה ערבית. במקום שיהיה קונצזוס על כך, כדי שיהיה גשר לשלום – חטפתי גם מהליכוד וגם מסביבת ראש הממשלה תקפו אותי”.

הוא טען: “אני האיש הכי מוכשר לתפקיד. כל הזמן יש נגדי דעות קדומות לצערי, וצר לי שביום שמכריזים על טייס ראשון דרוזי של מסוק קרב אני צריך לעמוד כאן ולהוכיח את נאמנותי, כשאני נכה וקצין בכיר ואיבדתי את שני אחיי”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איוב קרא
    25/06/2019 00:13
    שלמה גנוט
  1. ביבי,
    הצלחת לפגוע הנציג של העדה שנלחמת עם היהודים כתף אל כתף למען מדינת ישראל.
    אתה באמת גאון

  2. איוב קרא, אני אוהב אותך. תודה על הכל וכל מה שעשית לטובת המדינה
    25/06/2019 18:20
    מצביע בית יהודי
  3. אני אישית מאוד מסמפט את איוב קרא. שעשה רבות למען המדינה ועמישראל. גם כשהתחולל פשע ההתנתקות הלב של איוב קרא היה במקום הנכון. הלוואי שתמשיך להצליח ותישאר בחיים הציבוריים שלנו.תודה.