הילדה בת ה-7 שהותקפה עשתה צעד כעת שיעזור לה לחזור לעצמה

אחרי שחלפו כמעט 3 חודשים מאז התעללות שעברה, הילדה בת ה-7 שבה לספסל הלימודים: "מקווים שזה יסייע לה לחזור לשגרה אחרי האירוע הקשה, אך צפויה לה עוד דרך ארוכה" • פרקליטו של הנאשם קטוסה: "הצלחנו להוכיח שביום האירוע מחמוד היה עם אנשים אחרים במקום אחר"
חרדים 10
כ' סיון התשע"ט / 23.06.2019 15:30

הילדה החרדית חוזרת לשגרה? כחלק מהטיפול שנועד לשקם את הילדה בת ה-7 שהותקפה לפני כמעט שלושה חודשים ביישוב החרדי, היא שבה בימים האחרונים לבית הספר שבו למדה ולמקום שממנו, לפי כתב האישום, הוביל אותה הנאשם אל זירת התקיפה.

עו”ד יהודה פריד, פרקליט המשפחה, אמר: “אנחנו מקווים שזה יסייע לה לחזור לשגרה אחרי האירוע הקשה הזה. דחפנו את המשפחה לטיפול המקצועי ואנו שמחים שהיא הלכה על זה”.

עו”ד פריד הוסיף: “היא מתחילה קצת לחזור לעצמה, אך צפויה לה עוד דרך ארוכה. זה כמו אדם שנמצא בשיקום ומתחיל עם הצעד הראשון”.

עו”ד מונדאר אבו-אחמד, המייצג את מחמוד קטוסה, תושב כפר דיר קדיס, התייחס לפרשה בריאיון שהעניק לתכנית ‘נכון להבוקר’ בגלי צה”ל.

לדבריו, החקירה המחודשת תחת ימ”ר ש”י עוסקת באנשים אחרים ויש בידיו ראיות לכך שמרשו כלל לא נכח במקום ביום האירוע.

“הצלחנו להוכיח שביום האירוע מחמוד (קטוסה) היה עם אנשים אחרים במקום אחר”, אמר. “יש הוכחות לדברים האלה, והצגנו את זה בבית המשפט”.

הוא הוסיף: “כתב האישום עצמו כללי, לא מציין תאריך ספציפי, אבל אנחנו מבינים את מה שבין השורות. באותו היום מחמוד היה רחוק מזירת האירוע ואי אפשר לקשור אותו לכל אירועים המיוחסים. קשה לנו שהאירוע הזה קרה אבל שיחפשו את האדם הנכון”.

עורך הדין מתח ביקורת על התנהלות המשטרה בתיק: “המשטרה זלזלה בתיק הזה ועד עכשיו היא מזלזלת. אי אפשר למצוא את האדם שעשה את זה, כי הוא שומע שהאירוע קרה ומחפש איך להסתיר את עצמו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות