לקראת חזרה לבית הספר: כך תתכננו את פינת הלימוד לילד

החופש הגדול בעיצומו, אך כבר עכשיו נערכים ההורים, לרכישת פינת לימוד חדשה לילדים • אז מה חשוב לדעת לפני הרכישה? חברת רהיטי דורון עם תשובות
תמי גיל
י"א אב התשע"ד / 07.08.2014 16:47

החופש הגדול בעיצומו, אך כבר עכשיו נערכים ההורים, לרכישת פינת לימוד חדשה לילדים לקראת החזרה לבית הספר ופתיחת שנת הלימודים.

חברת רהיטי דורון, המתמחה בריהוט לחדרי ילדים, החליטה לסייע ולעשות סדר בשאלות שכל הורה צריך לבדוק, לשאול ולבדוק, בשלב התכנון של הרכישה.

אז מה חשוב לדעת לפני הרכישה? מאת מעצב הרשת ניצן הורוביץ.

1. מי מיועד להשתמש בפינת הלימוד? מה מינו ומה גילו? שאלות אלו הן חשובות בשביל להגדיר את השימושיות והצבעוניות של פינת הלימוד.

2. איזה מענה מיועדת לפינת הלימוד? האם היא מיועדת לעמדת מחשב בלבד או מיועדת גם לכתיבה במטח העליון? כמה זמן ביום מיועדת פינת הלימוד להיות בשימוש ומה מקום האחסון הנדרש?

3. בחנו את מידת ההתאמה והצבעוניות לחלל החדר אליו מיועדת עמדת הלימוד. האם הצורך הוא בפינת לימוד פינתית לחדר או בקיר ישר בחדר, מהם הרהיטים הנוספים בחלל החדר, הקפידו לשים לב למיקום שקעי החשמל בגובה מהרצפה ומה מיועד לעמוד לפניהם, בדקו היכן ממוקם החלון ביחס למקום המיועד, מהו המקום הפנוי בחדר, מה כמות התאורה?

4. הגדירו את התקציב המקסימלי שמיועד להשקעה.

5. האם פינת הלימוד היא לחדר זמני או לחדר קבוע? (דירה שכורה? מתכננים מעבר דירה בשנים הקרובות? מתכננים שיפוץ בבית או שינויים בחדרים?)

פינות הלימוד מורכבות משולחן עבודה בגובה של 73-75 ס”מ לפי התקן, משולבים עם כוורת תלייה בסוגים וגדלים שונים.

ניתן גם לשלב ריהוט ואבזור נוסף לפי הצורך כמו: משטח נייד לכונן המחשב, מדף נשלף למקלדת, מגירות אחסון מובנות בתוך השולחן או ניידות על גלגלים וכדומה.

כמו כן, ישנן מערכות פינתיות המנצלות את החלל של החדר בצורה יעילה ונוחה או מערכות עבודה ישרות הממוקמות בקו הקיר.

 מה חשוב שיהיה

ועכשיו כשידועה לנו המטרה, מהם השימושים ומהן המידות, אנו יכולים להתחיל לסנן את ההיצע הקיים של פינות הלימוד.

מה חשוב שיהיה בפינת הלימוד?

•  משטח עבודה.

•  מקום אחסון רב ונגיש, הכולל תכנון מקום למכשירים האלקטרונים המיועדים להיות בשימוש- מקום אחסון סגור- מגירות ניידות/ נייחות, שידות או כוורת שיכולה להיות תלויה על הקיר , או מונחת על הרצפה. כמו כן, רהיטי דורון מציעה מגוון רחב של קופסאות אחסון מעוצבות ומדליקות לחדרי ילדים.

•  ריהוט ואבזור משלים על פי צרכי הילד כגון: משטח נייד לכונן המחשב, מדף נשלף למקלדת, כיסא לישיבה וכדומה.

  • חשוב: לא מומלץ להעמיס את חלל החדר וחשוב להקפיד על מקום מאוורר, תוך ניצול התאורה הטבעית בחדר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות