תלמיד הישיבה שנדקר בפיגוע בעיר העתיקה שוחרר מהדסה

ישראל מאיר נחומברג, תלמיד הישיבה בן ה-16.5, אשר נפצע באורח בינוני בפיגוע הדקירה ביום שישי לפנות בוקר בעיר העתיקה - שוחרר לביתו • אביו: "פגשנו את עם ישראל ביופיו האמיתי" • אתמול חל שיפור נוסף במצבו של גבריאל לביא, חסיד ברסלב בן ה-50, שנפצע באורח קשה בפיגוע
חיים טוויל
ב' סיון התשע"ט / 05.06.2019 13:53

ישראל מאיר נחומברג, תלמיד הישיבה בן ה-16.5, אשר נפצע באורח בינוני בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה ביום שישי האחרון, טופל בהדסה עין כרם ושוחרר היום (רביעי)  לביתו.

ישראל מאיר התקבל ביחידת הטראומה בהדסה על ידי ד”ר מיכאיל סאמר, כשנפצע מדקירת סכין בגבו, אשר פגעה בריאותיו. לאחר ייצובו וטיפול רפואי בהתאם, טופל ביחידה לטיפול נמרץ, ולאחריה במחלקה לכירורגיה.

עם שחרורו נפרד והודה לצוות האחים והאחיות, לרופאיו ולעובדות הסוציאליות שטיפלו בו לאורך שהותו בהדסה עין כרם.

אביו, רפאל, אמר: “אנו יוצאים הביתה עם ישראל מאיר כשבפינו תודה גדולה לרופאי הדסה בכל היחידות, לד”ר מיכאיל סאמר שטיפל בו ביחידת הטראומה ולמנהל הטראומה ד״ר מיקלוש שהמשיך את הטיפול עד לסיומו, לעו״סיות המלוות, לצוות האחים והאחיות.

“תודתנו הגדולה גם לכל עם ישראל, על התפילות – גם בליל שבת, על הכוונה שבתפילה, על החיזוק שהגיע אלינו מכל העולם. פגשנו את עם ישראל ביופיו האמיתי”.

אתמול חל שיפור נוסף במצבו של גבריאל לביא, חסיד ברסלב בן ה-50, שנפצע באורח קשה בפיגוע הדקירה.

מבית החולים שערי צדק בו הוא מאושפז נמסר כי לביא נושם בכוחות עצמו, והועבר מהיחידה לטפול נמרץ למחלקה רגילה.

מהתחקיר הראשוני של הפיגוע עולה, כי ביום שישי, סמוך לשעה 6:20 נכנס המחבל דרך שער שכם, דקר ברחבה הפנימית את גבריאל לביא שנפצע קשה והחל להימלט רגלית.

בזמן שנמלט, הבחין המחבל בנער ישראל מאיר נחומברג ברחוב דוד בעיר העתיקה, דקר גם אותו ופצע אותו בינוני, ניסה לדקור את אחיו שהיה עמו -והחל להימלט לכיוון שער יפו.

שוטרים שהיו מוצבים בשער יפו והגיבו למתרחש, הבחינו בתלמיד הישיבה הנמלט מהמחבל, אפשרו לו לחלוף על פניהם, ביצעו ירי ממוקד לעבר המחבל – וחיסלו אותו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות