עוד אחת בליכוד תוקעת מקלות בגלגלי נתניהו • מה הגיב לה אוחנה?

חברת הכנסת הטרייה מיכל שיר, תוקעת גם היא מקלות בגלגליו של ראש הממשלה: הולכת בעקבות גדעון סער • הודיעה כי גם היא מתנגדת לקידום התיקון לחוק החסינות: "ריבוי דעות אינו חסרון אלא יתרון, גם היום"
אריה ריבקינד
י"ב אייר התשע"ט / 17.05.2019 13:12

חברת הכנסת מיכל שיר מהליכוד, המקורבת לח”כ גדעון סער, יוצאת גם היא נגד החקיקה שנועדה לתת חסינות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולמנוע את העמדתו לדין.

שיר צייצה בחשבון הטוויטר שלה: “היום, יום השנה למהפך 77, אני מקשיבה לנאומו הראשון של בגין בזמן הקמת המדינה. דבריו רלוונטיים מתמיד. הליכוד היא תנועה דמוקרטית, בניגוד לאלו המעבירים עלינו ביקורת. ריבוי דעות אינו חיסרון אלא יתרון, גם היום.

”אני תומכת בראש הממשלה, ובמקביל חושבת שחקיקה פרסונלית היא גם שגויה וגם מיותרת”, הוסיפה חברת הכנסת.

שיר כתבה את הדברים לצד תמונתו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז”ל עם ציטוט מנאומו הראשון: “במדינתנו פנימה יהיה הצדק השליט העליון, השליט גם על שליטיה. לא תהיה רודנות. יהיו נושאי המשרה משרתי החברה ולא רודיה”.

ח״כ אמיר אוחנה פרסם בתגובה פוסט בחשבון הפייסבוק שלו: “לקבל ליטופים וחיזוקים מהתקשורת זה הכי קל, בלי שום תחכום: תקוף את ביבי מתוך הליכוד, הפינוקים כבר יבואו. הם יודעים לפנק.

״ההתקפות התקשורתיות על אלה שמתייצבים לצידו של רה”מ גם הן תבואנה, והן תהיינה קשות, פוגעניות, מעליבות. הם יודעים לפגוע.

״יש עליו התקפות חסרות תקדים בהיקפן ובעצמתם מהגורמים הכי כוחניים שיש במדינת ישראל ואני מצפה מאיתנו, לפחות מאיתנו, חברי הכנסת – לגלות סולידריות ואחדות. אנחנו שחקנים קבוצתיים. לשמחתי רובנו נוהגים כך. לצערי – לא כולנו”.

אתמול התבטא ח”כ גדעון סער נגד חוק החסינות.

ח”כ דודי אמסלם הגיב לו: “תתבייש לך”.

ורם בליכוד תקף את ח”כ סער בשל התנגדותו לחוק החסינות. ”לא לחינם תקשורת השמאל לא מפסיקה לחבק את גדעון סער, משום שהוא לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו”, אמר הגורם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות