נתניהו בקמפיין גיוועלד: ”הסיעות מבקשות דרישות בלתי אפשריות”

נתניהו: ''סיעה אחת ביקשה ארבעה שרים ודרישות תקציביות שאין לנו. אם היינו עם תקציב כמו של ארצות הברית - מילא'' • ראש הממשלה החליט לקדם את חוק החסינות: "מגיע לאזרחי ישראל ראש ממשלה במשרה מלאה"
יוני גרין
י' אייר התשע"ט / 15.05.2019 20:10

ראש הממשלה השתתף הערב (רביעי) בטקס לזכרו של אהרון אהרונסון ז”ל בעתלית, והתייחס למגעים הקואליציוניים, שלפי שעה לא הובילו לחתימת הסכם עם אף אחת מהשותפות הפוטנציאליות.

נתניהו, שנראה כי פתח בקמפיין גוועאלד, ואמר כי המשא ומתן הקואליציוני הוא “משימה שנראית אבסורדית”.

לדבריו, הוא “מעדיף להיות כאן מאשר במשא ומתן הקואליציוני,  הוא הפך לבלתי אפשרי”.

הוא סיפר: “כמעט כל הסיעות דורשות דרישות בלתי אפשריות שמתנגשות ב-180 מעלות אחת בשנייה. דרישות של תקנים. סיעה אחת ביקשה ארבעה תקנים – אחד לכל חבר כנסת שלה. ארבעה תפקידים, תכפילו. גם דרישות תקציביות שאין לנו. אם היינו עם תקציב כמו של ארצות הברית, מילא. אבל אין לנו, ואנחנו לא יכולים למוטט את כלכלת ישראל ותקציב המדינה”.

בחדשות 12 דווח הערב כי ראש הממשלה וסביבתו הודיעו למספר חברי כנסת שהם ילחמו בכל כוחם על החקיקה שתעניק חסינות לנתניהו ותמנע את העמדתו לדין.

“מגיע לאזרחי ישראל ראש ממשלה במשרה מלאה”, אמר נתניהו באחד מהתדרוכים. “אחרי שאסיים את תפקידי אתמודד עם הדין. אזרחי ישראל ידעו מה מצבי ובחרו בי. אם הייתי חושב על טובתי האישית הייתי מנהל את המשפט כשאני ראש ממשלה ולא כאזרח פרטי, אבל אני מבין שזה לא טובת המדינה”.

פגישת המשא ומתן של הליכוד ויהדות התורה שהייתה אמורה להתקיים אתמול ונדחתה להיום –  נדחתה פעם נוספת, בשל עניינים טכניים של ניסוח חוק הגיוס.

ביום שני קיבל נתניהו מהנשיא ארכה של שבועיים להקמת הממשלה החמישית בראשותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות