הוציאו מצ’יינג’ים במאה שערים 40 אלף שקל עם יורו מזויפים – ונתפסו

שני תושבי הצפון נעצרו על ידי המשטרה, לאחר שהמירו שטרות אירו מזויפים בצ'יינג'ים במאה שערים ב-40 אלף שקלים • השניים נעצרו אתמול, לאחר שניסו להימלט עם הכסף
חיים טוויל
ט' אייר התשע"ט / 14.05.2019 10:04

תגובה מהירה של השוטרים הביאה אמש (שני) למעצר של שני חשודים, תושבי הצפון, שעל פי החשד הוציאו במרמה משלושה צ’יינג’ים בשכונת מאה שערים בירושלים כ-40 אלף שקלים, בתמורה לשטרות יורו מזויפים.

המעצר בוצע אתמול בשעות הערב, כאשר במוקד המשטרה התקבל דיווח על חשד לעבירות מרמה בעסק להחלפת כספים בשכונה החרדית, וכי החשודים מנסים להימלט מהמקום.

תגובה מהירה של כוח משטרה שהיה רכוב על אופנוע, הביאה למעצרם של שני החשודים ולתפיסתם של כ-40 אלף שקלים במזומן, שנשא אחד מהם על גופו.

מתחקור ראשוני של השוטרים ומדיווחים נוספים שהתקבלו במקביל עלה, כי החשודים פעלו על פי החשד ב-3 צ’יינג’ים שונים, בהם המירו שטרות יורו שעל החשד לאחר החלפתם ועזיבת החשודים את המקום התגלו כמזויפים – ותמורתם קיבלו החשודים עשרות אלפי שקלים במזומן.

החשודים,  בני 24 ו-35 הובאו לחקירה במשטרה בחשד לגניבה, זיוף שטר כסף, קבלת דבר במרמה, החזקה של שטר כסף מזויף ועבירות נוספות.

היום הם יובאו בפני בית משפט השלום בבקשת המשטרה להאריך מעצרם.

“עבירות מרמה והפצה של שטרות כסף מזויפים, הנן מהסוג הפוגע באופן ישיר ומידי בכיסו וממונו של הציבור וביחוד באלו העוסקים בהמרת כספים ובדרך זו מתפרנסים” אומרים במשטרה. “התגובה המהירה של השוטרים ללא ספק מנעה בריחתם של החשודים ותפיסת הכסף שנגנב במרמה במטרה להשיבו לבעליו החוקיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות