נתניהו: המערכה לא הסתיימה I גורמים: סער רוצה להפיל את ביבי

ראש הממשלה על הפסקת האש שהושגה מול ארגוני הטרור בעזה. "פגענו בעוצמה רבה בחמאס ובג'יהאד האסלאמי" • גורמים בליכוד על הביקורת של סער: "יש לו רק מטרה אחת: להפיל את ראש הממשלה. התירוצים מתחלפים, המטרה לא" • סער: זה מגוחך ברמה של עלילת 'מזימת המאה'
אריה ריבקינד
א' אייר התשע"ט / 06.05.2019 11:43

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (שני) להפסקת האש שהושגה עם ארגוני טרור בעזה – אחרי יותר מ-700 רקטות, 4 הרוגים ישראלים ולמעלה מ-200 פצועים.

“ביומיים האחרונים פגענו בעוצמה רבה בחמאס ובג’יהאד האסלמי. תקפנו למעלה מ-350 מטרות, פגענו במנהיגי ופעילי טרור והרסנו מגדלי טרור”, אמר נתניהו.

הוא הוסיף: “המערכה לא הסתיימה והיא דורשת אורך רוח ושיקול דעת. אנחנו נערכים להמשך”.

לדבריו, “המטרה הייתה ונשארה להבטיח את השקט והביטחון לתושבי הדרום. אני שולח תנחומים למשפחות ואיחולי החלמה לפצועים”.

מדובר בהתייחסות רשמית ראשונה של גורם ישראלי להפסקת האש.

בתוך כך, ח”כ גדעון סער הגיב הבוקר למתקפה עליו מצד גורמים בליכוד – שזעמו על הביקורת שמתח על האופן בו הושגה הפסקת האש.

“זה מגוחך ברמה של עלילת ‘מזימת המאה’. אמשיך לומר את דעותי בנושאים הלאומיים המרכזיים ואף להיאבק עליהן ללא מורא. זאת מהות השליחות שהוטלה עלי ע”י חברי הליכוד”, אמר.

מוקדם יותר הגיבו גורמים בליכוד לדבריו של הח”כ מהליכוד נגד הפסקת האש – וטענו כי סער “רק רוצה להפיל את נתניהו”.

“מאז 2015, כשתקף ללא הפסקה את הליכוד וראש הממשלה, לגדעון סער יש רק מטרה אחת: להפיל את ראש הממשלה ויו”ר הליכוד בנימין נתניהו. התירוצים מתחלפים, המטרה לא”, טענו הגורמים.

הם הוסיפו: “בעוד שרבים מתושבי הדרום הביעו את אמונם בראש הממשלה נתניהו, גדעון סער לא נותן אפילו רגע אחד של אשראי לראש הממשלה ומצטרף מייד להתקפות משמאל של בני גנץ ושל צביקה האוזר, עושה דברו של סער שערק לשמאל ושאיתו הוא מתואם לחלוטין”.

מוקדם יותר הבוקר מתח סער ביקורת על הפסקת האש: “הפסקת-האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל”, טען. “טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה”.

גורמים בליכוד מגיבים לדבריו של השר לשעבר גדעון סער נגד הפסקת האש וטוענים “גדעון סער רק רוצה להפיל את נתניהו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות