ביבי במימונה: בפסח כל מי שביקש, הצטלמנו איתו. זו לא הייתה חופשה

ראש הממשלה במימונה באור עקיבא: "העם היהודי חזר לבמה העולמית. זאת לא הפרזה. ישראל הפכה לכוח משמעותי בעולם ואנחנו רואים את זה גם בחוץ וגם בפנים"
אריה ריבקינד
כ"ג ניסן התשע"ט / 27.04.2019 22:28

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה חגגו הערב (מוצאי שבת) את חגיגת המימונה בבית משפחת מימון באור עקיבא.

“זה חג מיוחד שכולו שמחה. אנחנו סיימנו עכשיו את חג הפסח. חג הפסח תמיד מדבר אליי משום שאין עם שנלחם על חירותו כמו עם ישראל מול כוחות כל כך גדולים ובעוז רוח כל כך גדול. לפעמים נכשלנו, אבל אף פעם לא איבדנו את התקווה ושמרנו על התקווה לחזור לארצנו ולבנות בה את מדינתנו.

“אנחנו בונים אותה, בלי עין הרע. אני בא לאור עקיבא ורואה כאן מגדלים עולים לשמיים, התרחבות ובנייה. החלום שלי הוא להפוך את כל המדינה למדינה מפותחת, לחבר את כולם, לחבר את הצפון והדרום ולחבר את המדינה”.

נתניו הוסיף: “זו המשמעות של החג הזה – לחבר את העם שלנו לארץ שלנו, למדינה שלנו ולתת לכולם את ההזדמנות השווה והטובה לחיות במדינה המופלאה שלנו”.

הוא הדגיש: “אנחנו פה בשליחותכם ואנחנו פה למענכם. הזכות הגדולה לראות את מה שקורה במדינה שלנו. העם היהודי חזר לבמה העולמית. זאת לא הפרזה, זה דבר אמיתי. ישראל הפכה לכוח משמעותי בעולם ואנחנו רואים את זה גם בחוץ וגם בפנים. אנחנו רואים את הפיתוח ואת ההתפתחות ואת היחס המכבד שאומות העולם נותנות למדינת ישראל”.

ראש הממשלה התייחס לניצחון בבחירות: “אני רוצה להודות לכם על כך שהענקתם לי פעם נוספת את הזכות לשרת אתכם ואני רוצה להודות לכם בשמי ובשם שרה על התמיכה המדהימה”.

נתניהו סיפר לנוכחים: “בחול המועד נסענו בארץ. כל מי שביקש להצטלם, הצטלמנו איתו. אז זאת לא הייתה בדיוק חופשה, אבל זאת הייתה זכות גדולה. אני אוהב אתכם, אני גאה בכם, וכולנו גאים ביחד במדינה הנהדרת שלנו. חג שמח, תרבחו ותסעדו!”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות