פגע וברח ברמות: הילד במצב אנוש; חיפושים אחר צעיר בשנות ה-20

מוסיף להיות אנוש מצבו של הילד בן ה-11 שנפגע בתאונה: הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים שערי צדק • הנהג הפוגע, שנמלט מהזירה, עדיין לא נתפס והחיפושים אחריו נמשכים • כשעתיים לאחר התאונה אותר רכבו ליד גבעת זאב • התפללו: בנימין בן שושנה רייזל
חיים טוויל
י"ז ניסן התשע"ט / 22.04.2019 11:31

המשטרה מחפשת אחר צעירי, בשנות העשרים לחייו, בחשד שהיה הנהג שדרש אמש (ראשון) את הילד בנימין בן שושנה רייזל, בן ה-11, בתאונת ה’פגע וברח’ בשכונת רמות בירושלים.

אתמול בלילה, כשעתיים לאחר התאונה, איתרה המשטרה את הרכב החשוד באזור גבעת זאב מצפון לבירה.

הנהג הוא ככל הנראה צעיר יהודי. לא ברור אם הוא תושב ירושלים או מתגורר מחוץ לעיר.

מצבו של הילד שנפגע מוסיף להיות גם הבוקר אנוש. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים שערי צדק כשהוא מונשם ומורדם.

התאונה התרחשה אמש בשדרות גולדה מאיר, כאשר מכונית שנסעה במהירות גבוהה פגעה בילד.

עד ראייה לתאונה סיפר ל’כאן חדשות’: “כלי הרכב הפוגע נסע במהירות מטורפת של 100 קמ”ש. הוא פגע בילד והעיף אותו כמה מטרים. אחר כך הרכב עצר לשתי שניות ואז המשיך לנסוע”.

חובש רפואת חירום במד”א, דניאל דובינקי, סיפר אמש: “מדובר באירוע קשה מאוד. במרכז הכביש שכב ילד קטן במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשונית בשטח והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד”א תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבי”ח”.

אלי פולק, סגן נשיא איחוד הצלה שטיפל בפצוע: “כאשר הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה מצאתי ילד ללא דופק ונשימה, לאחר שנפגע מרכב. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות ובהמשך הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות