תושב ירושלים נעצר בחשד להתעללות ב-12 ילדיו

המשטרה עצרה תושב ירושלים בשנות ה-50 החשוד בתקיפה והתעללות בילדיו • החשד: איים ותקף אותם עם מקלות ובמספריים, וגרם להם חבלות קשות • 12 מילדיו העידו נגדו במשטרה על ההתעללות • היום הוגשה נגדו הצהרת תובע והוארך מעצרו של החשוד
חיים טוויל
כ"ה אדר ב' התשע"ט / 01.04.2019 13:45

חרדי, בשנות ה-50 לחייו, תושב ירושלים, החשוד במסכת תקיפה והתעללות במשך תקופה של יותר משני עשורים, ביותר מעשרת ילדיו הקטינים – נעצר.

על פי החשד, האב איים ותקף במקל ובמספריים, וגרם חבלות קשות ליותר מעשרה מילדיו.

מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, בסוף חודש מרץ, החלה חקירה סמויה, במהלכה החשוד הובא לחקירה בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע, תקיפה הגורמת חבלה על ידי אחראי ועבירות נוספות.

החקירה מלווה על ידי גורמי הרווחה.

במהלך החקירה, נגלתה לחוקרים מסכת התעללות קשה שנמשכה יותר משני  עשורים ונשמרה בקשר שתיקה בגלל הפחד ששיתק אותם.

בחקירה נחשפו החוקרים לעדויות שגוללו בפניהם 12 מילדיו, שתיארו מסכת התעללות ופגיעה פיזית ונפשית מצד האב.

על פי החשד, נחשפו הילדים במשך שנים לאלימות שכללה הכאת הילדים באמצעות מקל, תוך גרימת חבלות קשות על גופם וכן שימוש במספרים וגרימת חתכים על הידיים.

החשוד נעצר ונחקר בגין עבירות של התעללות פיזית ונפשית בילדיו הקטינים, איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

במשטרה אומרים כי “החקירה התנהלה במקצועיות הנדרשת ובאופן נרחב לאיסוף מכלול הראיות והממצאים, וזאת לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים, וזאת במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת בזמן הקצר ביותר”.

היום ניתנה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, ומעצרו של החשוד הוארך עד ליום 4.4.19 לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

“המשטרה פועלת בנחישות, מקצועיות וביסודיות כנגד מעשי אלימות המבוצעים על ידי הורים כלפי ילדיהם, שלא אחת עלולים לגרום סבל ופגיעה נפשית ופיזית לילדים, וזאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של הילדים ולמניעת המשך הפגיעה בהם”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות