חסר לב: בן 17 מאלעד חטף תיק מניצולת שואה שטיילה עם מטפלת

תחילה עצרו השוטרים שני בני 18-15 מבת ים - החשודים בחטיפת התיק, בסיוע ובביצוע הונאות בכרטיס האשראי של הקשישה • בשבוע שעבר נעצר גם החשוד המרכזי - מאלעד • היום יוגש נגדו כתב אישום
חיים טוויל
ד' אדר ב' התשע"ט / 11.03.2019 10:26

לפני כשבועיים התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על חטיפת תיק של קשישה, ניצולת שואה  בת 87, שטיילה בשעות הערב עם המטפלת שלה בחולון.

התיק הכיל כרטיס אשראי, כסף מזומן וטלפון נייד ומסמכים שונים.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה מאומצת ובצעו מגוון של פעולות חקירה, אשר הובילו לקצה חוט – ובתוך ימים ספורים החלה לבצע מעצרים של חשודים, בני 18-15 מבת ים, בחטיפת התיק, בסיוע ובביצוע הונאות בכרטיס האשראי של הקשישה במספר בתי עסק באזור המרכז.

בשבוע שעבר עצרה המשטרה את החשוד העיקרי בחטיפת התיק, בן  17 מאלעד.

הנער הוביל את בלשי מחלק הנוער למקום בו השליך את התיק לאחר החטיפה. התיק נמצא כשהוא שרוף חלקית. במקום נמצאה תמונת בנה המנוח של הקשישה.

תיק

צילום: דוברות המשטרה

אתמול (ראשון) הגיעו שוטרים לביתה של הקשישה, החזירו לה את התיק עם התמונה, ובישרו לה כי מבצעי העבירה נתפסו ואף יועמדו לדין.

היום, בבית המשפט לנוער בתל אביב, יוגש כתב אישום נגד הנער החשוד בחטיפת התיק. נגד החשודים הנותרים יוגשו כתבי אישום בימים הקרובים.

מהמשטרה נמסר: “זה לא היה עוד תיק חקירה עבורנו. מדובר בניצולת שואה שחוותה תלאות קשות כילדה. היינו חייבים לבוא אליה ולספר לה שהאנשים שפגעו בה נתפסו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות