המתלוננות נגד מלכה לייפר התייצבו לדיון בהסגרתה לאוסטרליה

שלוש מהמתלוננות נגד מלכה לייפר, המואשמת באוסטרליה כי פגעה בעשרות תלמידות בבית ספר במלבורן - התייצבו לדיון בביהמ"ש על הסגרתה • אלא שלייפר עצמה לא הופיעה, בטענה שהיא חולה • המתלוננות: "זו עוד אחת מהמזימות שלה. מתמרנת את המערכת כמו שהיא תמרנה אותנו אז"
חרדים 10
כ"ט אדר א' התשע"ט / 06.03.2019 15:20

שלוש מהמתלוננות נגד  מלכה לייפר – המנהלת המואשמת כי התעללה בעשרות תלמידות בבית ספר במלבורן –  התייצבו הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים, לדיון שהתקיים על הסגרתה.

טרם הדיון בעניין הסגרתה, דיברו השלוש שהגיעו במיוחד מאוסטרליה – ואמרו: “נמשיך להילחם על מנת להוציא את האמת בסיפור לאור”.

“אנחנו כועסות”, דסי ארליך, אחת ממובילות המאבק באוסטרליה נגד לייפר בחדשות 12. “אם זו (-התערבות סגן השר יעקב ליצמן) הסיבה שהסיפור הזה נמשך כל כך הרבה זמן – היא הרסה לנו את החיים”.

השלוש התייחסו גם לאי-התייצבותה של לייפר, הכלואה במעצר,  לדיון בשל הטענה כי היא חולה: “זו עוד אחת מהמזימות שלה”.

בשיחה עם יאיר שרקי מחדשות 12 אמרה ארליך: “היא עושה מניפולציות למערכת כמו שהיא תמיד עשתה, ואנחנו מקוות שהשופטים יראו את זה – היא מתמרנת את המערכת כמו שהיא תמרנה אותנו אז. אנחנו רוצות להזכיר לשופטים שיש בסיפור הזה קורבנות”.

למרות זאת השלוש שמרו על אופטימיות. “אנחנו לא נאבד תקווה ונמשיך להילחם על מנת להוציא את האמת לאור”.

בתום הדיון שבה ודיברה ארליך עם התקשורת והביעה תסכול מכך שגם כעת לייפר מצליחה להתחמק מעונש: “מתסכל מאוד לראות איך עבריינית שמנהלת אורח חיים שגרתי כפי שנוכחנו לראות, חומקת פעם אחר פעם מלתת את הדין על מעשיה בטענה כי היא אינה כשירה לעמוד לדין מבחינה פסיכאטרית”.

היא הוסיפה: “מדובר בזילות ובזלזול בקהילה שלמה של אנשים שמתמודדים עם בעיות אמיתיות. אנו מקווים שבית משפט לא יקבל את חוות הדעת המפוקפקות של ההגנה שכיום כבר ברור אלו גורמים חזקים בוחשים בהן”.

כפי שדווח בחרדים 10, לפני כשלושה שבועות נחקר סגן שר הבריאות, כי התערב  בפרשה, כדי מנוע את הסגרתה של לייפר לאוסטרליה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ב"ה
    06/03/2019 15:45
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. סוף סוף הורידה לה את התואר “רבנית.”

  2. לא לתת לצאת מהארץ
    06/03/2019 22:02
    בן הרב
  3. על פניו נראה כי כל העיכוב הוא לתת לה להיות המסגרת לא שפויה. הרוצים ההרשעה מעונינים שתרצה את העונש באוסטרליה וזה לא צריך להעשות יהודי חרדי צריך להענש על מחדליו אבל יש לתת לו את היכולת להיות עם בני עמו בטוב וברע ואין לגזור עליו להיות מנותק מאורח חייו וממשפחתו כמו שנותנים למרצחים היותר גדולים פגישות עם משפחתו כך מגיע לכל אסיר עונש מגיע אבל לא רצח של בדידות להרבה שנים