לא רק באוסטרליה • עדות: מלכה לייפר פגעה בתלמידות גם בישראל

תלמידה אותה הדריכה מלכה לייפר בסמינר של גור בבני ברק לפני 20 שנה - סיפרה ל'כאן 11' על הטרדות שחוותה: "היא הייתה סוג של נצמדת" • הסנגור: "דוחים כל ניסיון מטעם גורמים המעוניינים להשפיע על בית המשפט באמצעות פרסומים שגויים"
חרדים 10
כ' אדר א' התשע"ט / 25.02.2019 21:29

פרשת המנהלת הנאשמת בביצוע מעשים חמורים: לפי עדות שפורסמה הערב (שני) ב’חדשות הערב’ ב’כאן 11′, מלכה לייפר פגעה בתלמידות גם בישראל, בעת שעבדה כמחנכת בסמינר של חסידות גור בבני ברק לפני כ-20 שנה.

תלמידה שאותה הדריכה לייפר, סיפרה ל’כאן’: “היא הייתה סוג של נצמדת, היא הייתה לוקחת אותי לשיחה פרטית, אחת על אחת, אז היא הייתה לוקחת אותי למטה לכיוון המקלט. שם היינו יושבות”.

התלמידה, שפירטה מה עשתה המחנכת, הוסיפה: “אני זוכרת שפעם אחת היא הזמינה אותי אליה הביתה, אבל יש לי בלאק אאוט. אני זוכרת שברחתי הביתה, אני לא זוכרת מה היה. ניסיתי לשכוח את השנים האלה. היא הייתה משוגעת עליי”.

לדבריה, היא כל הזמן הטרידה.

עורך דינה של לייפר, יהודה פריד, מסר בתגובה: “בית המשפט בישראל דן אך ורק בשאלת כשירותה של הגברת לייפר לעמוד לדין ולא עוסק בשאלת אמיתות התלונות. אנחנו סמוכים ובטוחים כי אף רחש לא ימנע מבית המשפט להגיע לחקר האמת במיטב הכלים המקצועיים העומדים לרשותו, ודוחים כל ניסיון מטעם גורמים המעוניינים להשפיע על בית המשפט באמצעות פרסומים שגויים”.

עד כה התמקדו החשדות נגד לייפר רק בתקופה בה ניהלה בית ספר באוסטרליה.

הפרשה עלתה בשבועיים האחרונים שוב לכותרות לאחר שהמשטרה הודיעה כי היא חוקרת חשד לפיו סגן שר הבריאות יעקב ליצמן פעל על מנת למנוע את הסגרתה של המנהלת לשעבר – לאוסטרליה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות