בנט על מועמד השמאל: “לאורך כל הקריירה בני גנץ תמיד הפקיר וברח”

יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט תקף את יו"ר חוסן לישראל לאחר נאומו: "בלבנון הוא הוביל את הנסיגה והפקיר את השותפים שלנו" • על החיבור בין יעלון לגנץ: "בפעם הקודמת שהם היו ביחד זה נגמר רע מאוד - 30 מנהרות טרור"
אריה ריבקינד
כ"ד שבט התשע"ט / 30.01.2019 10:12

יו”ר מפלגת ‘הימין החדש'”, שר החינוך נפתלי בנט תקף הבוקר (רביעי), בראיון שהעניק לגלי צה”ל, את יו”ר מפלגת ‘חוסן לישראל’ בעקבות נאומו הראשון.

בנט אמר: “בני גנץ הכתיר את יחיא סינוואר והוא היה רמטכ”ל גרוע, לאורך כל הקריירה גנץ תמיד הפקיר וברח. ובלבנון הוא הוביל את הנסיגה והפקיר את השותפים שלנו – את צד”ל”.

הוא עקץ את החיבור החדש בין יעלון לגנץ: “בפעם הקודמת שהם היו ביחד זה נגמר רע מאוד – 30 מנהרות טרור. גנץ הכתיר את יחיא סנוואר”.

הוא הוסיף: “במבחן התוצאה, המטרה העליונה של מפקד זה מלחמה, ובצוק איתן הוא עשה הכול יחד עם בוגי כדי לומר לנו לא צריך להשמיד מנהרות וש’יהיה בסדר’. לו הקשבנו להם, היינו מפסידים בצוק איתן”.

לדבריו, “שניהם אנשים טובים, הם נתנו מעצמם למדינה והשקיעו, הם עצמו עיניים, לא נתנו לטפל במנהרות. בסוף אני מסתכל על המכלול – אני רואה מה עשינו בשנים האחרונות בסוריה ובאיראן. במבחן התוצאה גנץ לא עשה את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות