הממשלה אישרה: גונדר אשר וקנין מונה לממלא מקום נציב שב”ס

וקנין ימלא את התפקיד במקומה של עפרה קלינגר, שתסיים את כהונתה בשבוע הבא • המינוי הקבוע צפוי להתרחש תחת השר החדש שימונה במשרד לביטחון הפנים
חיים טוויל
י"ט טבת התשע"ט / 27.12.2018 14:44

הממשלה אישרה את החלטתו של השר לבטחון הפנים למנות את גונדר אשר וקנין לתפקיד ממלא מקום נציב בתי הסוהר.

השרים אישרו את המינוי במשאל טלפוני, מאחר שביום ראשון הקרוב לא תתקיים ישיבת ממשלה, עקב צאתו של נתניהו לביקור רשמי בברזיל.

המינוי יכנס לתוקף החל מה-1.1.2019 ויימשך עד לתאריך 28.2.2019 או עד למינוי נציב חדש לשירות בתי הסוהר, לפי המוקדם מביניהם.

המינוי הקבוע כבר יאושר על ידי השר הבא, תחת הממשלה שתקום אחרי הבחירות לכנסת ה-21.

וקנין נחשב כיום לבכיר מבין הקצונה הבכירה בשירות בתי הסוהר, ובסוף שנת 2016 מינה אותו השר ארדן למחליפה הזמני של נציבת שב”ס עפרה קלינגר, עקב יציאתה לחופשת מחלה ממושכת. זאת עד אשר חזרה לעבודה באפריל 2017.

במהלך החודשיים שחלפו מאז הודיעה הנציבה קלינגר על סיום תפקידה, הוזכר שמו של וקנין כמועמד מוביל להתמנות לתפקיד הנציב באופן קבוע.

רב גונדר עפרה קלינגר מסיימת את תקופת כהונתה כנציבת בתי הסוהר השבוע, בתום 32 שנים בשירות המדינה ולאחר יותר משלוש שנים כנציבת בתי הסוהר.

רב גונדר עפרה קלינגר היא הנציבה הראשונה אי פעם שמונתה מתוך שורות הארגון.

גונדר אשר וקנין משרת כסגן נציבת שב”ס משנת 2017 וכן פיקד על הארגון במשך חמישה חודשים כממלא מקום נציבת שב”ס.

גונדר אשר וקנין שרת בשב”ס כסגן מפקד כלא מגידו, מפקד כלא עופר, סגן מפקד קורס בתי הסוהר, ראש מנהל ההדרכה הראשון בשב”ס, סגן מפקד מחוז צפון, מפקד מחוז צפון וראש אגף האסיר. לפני שרותו בשב”ס שרת גונדר וקנין במשטרה הצבאית כמפקד כלא 6 ומפקד ביה”ס של המשטרה הצבאית והשתחרר בדרגת סא”ל.

וקנין הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה של עם ישראל וגאוגרפיה מאונ’ חיפה ותואר שני במדע המדינה עם התמחות בבטחון לאומי מאונ’ חיפה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות