הזוג שנפצע בפיגוע נפגש לראשונה: ‘אין מילים לתאר את השמחה’

שירה ועמיחי איש רן, בני הזוג שנפצעו קשה וקל בפיגוע בצומת עפרה, נפגשו לראשונה בבית החולים - ובני המשפחה שנכחו בחדר בכו מהתרגשות: "הפעם ראשונה שהם נפגשו כשהיא בהכרה. חייה ניצלו ואנחנו מברכים על הנס הזה" • מצבו של התינוק מוסיף להיות קשה והוא עדיין בסכנת חיים
חיים טוויל
ג' טבת התשע"ט / 11.12.2018 18:39

 פיגוע הירי בצומת עופרה: עמיחי ושירה איש רן נפגשו אחר הצהריים (שלישי) לראשונה מאז נפצעו שניהם בפיגוע בטרמפיאדה בצומת עפרה שלשום.

הוריה של שירה ובני המשפחה שנכחו בחדר, התרגשו מהמחזה ובכו.

חיים סילברשטיין, אביה של שירה סיפר על הרגע שבו התעוררה ופגשה שוב את בעלה עמיחי: “בשורות טובות, אנחנו שמחים, ראינו את המראות האלה של שירה ועמיחי מתחבקים ובכינו מהתרגשות. הדופק שלה נסק למעלה”.

האב הוסיף וסיפר: “שירה התעוררה לפני כמה דקות וזאת הפעם ראשונה שהם נפגשו כשהיא בהכרה. הם החזיקו ידיים וחייכו, אבל לא יכלו לדבר. אין לנו מילים לתאר את השמחה הזו, למרות שמצבה עדיין קשה. אבל חייה ניצלו ואנחנו מברכים על הנס הזה”.

האב סיפר כי בני המשפחה עדיין לא סיפרו לה אודות מצבו הקשה מאוד של התינוק, למרות שהיא ניסתה לשאול על כך. “אנחנו לא רוצים לתת לה להתרגש יותר מדי. אנחנו מתייעצים עם פסיכולוגים ועובדים הסוציאליים. מקווים שנדע איך להתמודד עם המצב הקשה הזה”.

לדבריו, : “המצב של התינוק לא השתנה מאז אתמול. החיים שלו עדיין בסכנה והוא נאבק עליהם. זה תינוק קטן שנולד בטרם עת, עם טראומה מאוד גדולה. הוא התחיל את החיים שלו במצב קשה ביותר ואנחנו מתפללים שהוא ישרוד”.

ליאורה, אמה של שירה, סיפרה: “היא פתחה את העיניים ומנסה לדבר. קשה לה כי יש לה צינורות, אבל היא מתקשרת ומבקשת שנבוא, מחזיקה את הידיים ובוכה ומחייכת”.

אריאל סילברשטיין, אחיה התאום של שירה, סיפר על מצבה של שירה ל’החדשות’: “המצב שלה השתפר, ברוך השם. אנחנו ממשיכים להתפלל וזה ממש עוזר ומשפיע. אתמול דיברתי איתה. החזקנו לה את היד. שרנו לה. עכשיו הצוות בחר להרדים אותה כי היא עברה איזשהו טיפול ואנחנו ממשיכים לקוות שמצבה ישתפר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות