ארדן: אדרי עובר מסע הכפשות. את התרבות הזו טרם עקרו מהמשטרה

השר גלעד ארדן הבהיר בטקס הפרידה מרוני אלשיך כי משה אדרי הוא האדם הנכון לתפקיד המפכ"ל - ומתח ביקורת על עיכוב המינוי: "קצין מצטיין נאלץ לעבור מסע הכפשות ושקרים"
חיים טוויל
כ"ב כסלו התשע"ט / 29.11.2018 23:11

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס הערב (חמישי), בטקס הפרידה מרוני אלשיך, לעיכוב במינויו של מחליפו, מפכ”ל המשטרה הנבחר – ניצב בדימוס משה צ’יקו אדרי.

באירוע נשאו דברים השר לבטחון פנים גלעד ארדן, היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט והרמטכ”ל גדי איזנקוט.

בטקס הפרידה, שהתקיים בבית ספר לשוטרים בבית שמש, אמר ארדן לכתבים: ”אני סמוך ובטוח כי צ’יקו אדרי הוא האדם הראוי להוביל בשנים הבאות את המשטרה. צר לי מאוד שקצין מצטיין, ששנים רבות נלחם בטרור ובפשע, נאלץ לעבור מסע הכפשות ושקרים כפי שצ’יקו אדרי עובר בתקופה האחרונה”.

השר לביטחון הפנים רמז כי הטענות נגד מינויו של אדרי שנבדקות כעת בוועדה למינוי בכירים, הגיעו מתוך המשטרה. ”כנראה שאת התרבות הזו טרם עקרו ממשטרת ישראל. מקווה שוועדת גולדברג תאשר את המינוי במהרה”.

אלשיך, שנשאל על ידי כתב ‘החדשות’ משה נוסבאום האם העיכוב במינוי של אדרי הוא בעקבות דברים שאמר – השיב בשלילה: “אני מתפלל שזה ייגמר מהר ככל שניתן, אעזור למי שייבחר בעשר אצבעותיי.  העיכוב באישור מינוי אדרי לא קשור לדברים שאמרתי. אין לי מושג ממה הוא נובע”.

ארדן פנה בנאומו למפכ”ל היוצא אלשיך, ואמר: “לא תמיד ראינו עין בעין, היו בינינו מחלוקות. אני רוצה להדגיש את תרומתך לביטחון ישראל לאורך עשורים רבים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות