עדות של נהג מונית תסכל את המינוי של המפכ”ל המיועד?

נהג מונית טוען כי משה אדרי, המיועד לתפקיד המפכ"ל, נהג כלפיו בבריונות בכביש לפני מספר שנים - ולאחר מכן אף רשם לו דוח בלתי מוצדק על עבירה שלא ביצע, כפי שהתברר מאוחר יותר בבית המשפט • פרקליט הנהג: "התמונה שעלתה מהעדויות שעלו במשפט הזה עגומה"
חרדים 10
י"ט כסלו התשע"ט / 27.11.2018 12:31

 האם צץ כתם נוסף מעברו של משה אדרי? בריאיון לקלמן-ליברמן בכאן רשת ב’ סיפר עורך דין אלי כץ על תקרית שבמהלכה המפכ”ל המיועד התנהג לכאורה בבריונות בכביש.

לדברי עורך הדין אלי כץ, וכפי שגם עלה מהעדויות בבית המשפט, לפני מספר שנים פרץ רכבו המשטרתי של אדרי לפני מונית שהייתה בדרכה לנמל התעופה בן גוריון, ואילץ את הנהג לבלום בפתאומיות.

הנהג, לדבריו, ניסה להעיר לאדרי, שהיה אז קצין בדרגת תת ניצב, אך זה הגיב בתנועת יד מזלזלת.

בתגובה לכך, על פי העדויות, אדרי ניסה בעזרת רכבו לדחוק את המונית עד כדי כך שהנהג נאלץ לעלות עם שני גלגלים על אי תנועה.

הנוסע במונית העיד: “אדרי כמעט דחף אותנו לתעלה”.

לאחר מכן זימן אדרי למקום קצין תנועה, שרשם דוח לנהג המונית, על עבירה שלא ביצע. בעקבות הדוח הזה נערך לנהג משפט, ואדרי אף הגיע לתת עדות נגד הנהג.

לבסוף, לאחר מאבק משפטי, הנהג זוכה מחמת הספק.

“התמונה שעלתה מהעדויות שעלו במשפט הזה עגומה”, אמר עורך הדין כץ, שייצג את הנהג,  ברשת ב’. “מדובר בנהג, שוטר לשעבר, לוחם ביחידת עילית של המשטרה, שמבחינתו פעל כאזרח טוב, ראה קצין משטרה מבצע עבירה ורצה להעיר לו. צריך לחשוב על כל אותם אנשים שקורים להם דברים כאלה עם אנשי משטרה ואין להם כוח להילחם ומוצאים עצמם בגלל סכסוך כזה עומדים לדין על דבר שלא עשו”.

מהמשרד לביטחון הפנים נמסר בתגובה: “כל נושא הרלוונטי למועמדותו של ניצב בדימוס אדרי לתפקיד מפכ”ל המשטרה נבחן על ידי היועץ המשפטי לממשלה ועל ידי ועדת גולדברג שהיא הגורם המוסמך לבדיקת מינויים בכירים בשירות המדינה.

“אין בכוונתנו להתייחס לכל טענה ממוחזרת מהעבר המועלית כיום כדי להכפיש את שמו הטוב של ניצב בדימוס אדרי”.

יצוין, כי המפכ”ל רוני אלשיך עוזב את  תפקידו ביום שני הקרוב.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני עדה שהוא גם משך לילדה בצמה בגיל 10
    27/11/2018 12:54
    יפעת
  1. אני עדה שהוא גם משך לילדה בצמה בגיל 10

  2. ניצול כוח להזיק לאנשים היא עביר חמורה
    30/11/2018 16:15
    יוסי
  3. צ’יקו שב בבית אתה לא ראוי.