משרד וינרוט מתפצל: עו”ד עמית חדד פורש עם 6 עורכי דין נוספים

כ-3 שבועות אחרי שעו"ד ד"ר יעקב וינרוט ז"ל נפטר - המשרד מתפצל • המשרד החדש ייקרא "חדד, רוט ושות'" • במשרד וינרוט המקורי נשארים שלושת בניו של יעקב וינרוט - יחיאל, דובי וזאב
יוני גרין
כ"ו חשון התשע"ט / 04.11.2018 10:00

כשלושה שבועות אחרי שעו”ד ד”ר יעקב וינרוט ז”ל נפטר – פילוג במשרד עורכי הדין שהקים:  עו”ד עמית חדד, המייצג את ראש הממשלה, בנימין נתניהו,  ועו״ד אריאל רוט, השותף המנהל של משרד וינרוט, הודיעו היום (ראשון) על פרישה ממשרד וינרוט ביחד עם מרבית עורכי הדין הבכירים במשרד – והקמת משרד חדש.

המשרד החדש ייקרא “חדד, רוט ושות'”.

אל עו״ד חדד ועו״ד רוט יצטרפו כבר בהקמה עו״ד אליהו וייס, עו״ד תמר פולק, עו״ד נועה מילשטיין, עו״ד אביחי יוסף ועוד.

במשרד וינרוט המקורי נשארים שלושת בניו של יעקב וינרוט ז”ל –  יחיאל, דובי וזאב וינרוט, ועורכי דין נוספים.

עו״ד חדד ורוט מסרו, כי הם זכו לעבוד בקרבה ובצמידות הדוקה במיוחד למייסד הפירמה עו״ד ד״ר יעקב ויינרוט ז״ל. “העבודה במחיצת עילוי משפטי בסדר גודל שכזה היתה זכות גדולה במיוחד. לאחר פטירתו של ד״ר ויינרוט ז״ל שבו ועלו סוגיות הנוגעות לעניינים פנימיים של המשפחה ושל עזבון המנוח”.

לדבריהם, “בחרנו לא להיות חלק מהבירור המשפחתי הפנימי ולצאת לדרך מקצועית חדשה ועצמאית. אנו אמנם פורשים מן המשרד, אך איננו עוזבים את מורשתו של מורנו יעקב ז״ל, ומורשת זו תוביל את דרכנו החדשה”.

עו״ד עמית חדד נחשב לאחד מעורכי הדין הבולטים והחשובים בישראל. הוא היה שותפו ויד ימינו של ד״ר יעקב ויינרוט עד יומו האחרון. בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) בהצטיינות, האוניברסיטה העברית בירושלים. בעל תואר שני בקרימינולוגיה בהצטיינות, האוניברסיטה העברית בירושלים.

עו”ד חדד התמחה אצל שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי. במסגרת לימודיו שימש כעוזר מחקר לפרופ’ אלון הראל (המחקר התמקד בפילוסופיה של המשפט, תיאוריות פוליטיות ואתיקה) וכעוזר מחקר לפרופ’ שמעון שטרית (המחקר התמקד בהיבטים חוקתיים של המשפט הציבור).  בנוסף, שימש כעוזר הוראה בקורסים דיני חוזים ומשפט וכלכלה במרכז האקדמי למשפט ועסקים, רמת גן.

בשנת 2015 בחר עיתון “דה מרקר” את עוה”ד חדד כאחד מהארבעים הצעירים המבטיחים במסגרת הבחירה צוין “במונחים של עולם המשפט נחשב עו”ד עמית חדד למטאור”.

בנוסף, במהלך שנת 2015 נבחר על ידי מגזין פורבס העולמי לאחד מ-100 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 30.

בשנת 2014 בחר מגזין פורבס את עו”ד חדד לאחד מהצעירים המבטיחים. במסגרת הבחירה צוין “עמית הוא עורך דין צעיר המגלה כבר היום יכולות נדירות לגילו. לצד יכולות משפטיות מובהקות הוא מגלה כבר בקיאות בכל הנוגע לרזי הטקטיקה והחקירה הנגדית.”

עו״ד רוט היה השותף המנהל בפירמה בשנים האחרונות. עו”ד רוט הינו בעל תואר ראשון במשפטים, והתמחה במשרד ד”ר י. וינרוט ושות’, בתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ”ל בחברות מרכזיות במשק, וכן כדירקטור במספר חברות מובילות בישראל.

לעו”ד רוט ניסיון רב בהובלה וניהול של עסקאות מורכבות ובהיקפים משמעותיים במשק הישראלי; בניהול הליכים מורכבים בתחומי הליטיגציה האזרחית בערכאות השונות ובניהול מו”מ מורכבים בין חברות ועסקים, בסכסוכים בין בעלי מניות, ובמסגרת זו ייצג ומייצג בהצלחה בהליכי בוררות רחבי היקף.

הלקוח הבכיר והבולט ביותר של וינרוט ומשרדו בעת האחרונה היה ראש הממשלה, בנימין נתניהו. וינרוט היה קרוב מאוד לנתניהו וייעץ לו כיצד להתמודד עם חקירותיו בפרשות 1000, 2000, ו-4000.

ממשרד ד”ר י.וינרוט ושות’ נמסר:

“משרד ד”ר י.וינרוט ושות’, עובדיו ושותפיו מאחלים לעו”ד עמית חדד הצלחה בדרכו.

את משרד ד”ר י.וינרוט ושות’ ימשיך להוביל ד”ר יחיאל וינרוט יחד עם צוות השותפים הבכירים, עודד נשר, דודו ג’והן וד”ר אמיר שויצקי, שעבד לצדו של מייסד המשרד ד”ר יעקב וינרוט ז”ל.

לצדם של השותפים ממשיך לפעול צוות של כ-20 עורכי דין המהווים את עמוד השדרה המקצועי והמיומן אשר ימשיך לטפל בלקוחות המרכזיים של המשרד.”

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזה יד ימינו ואיזה נעליים
    04/11/2018 11:27
    חי
  1. היה הנהג של וינרוט כשנעשה חולה ותו לא

  2. אריאל שמר על סודותיו של יעקב
    04/11/2018 15:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אריאל הוא שמר על סודותיו של יעקב

  4. עלו והצליחו!
    04/11/2018 19:20
    משנ
  5. עמית אלוף ותמיד היה כזה!!!
    בהצלחה לו ולרוט במשרד החדש

  6. דיי לצביעות
    04/11/2018 20:47
    שולמית
  7. כאילו שאנחנו מטומטמים? הלו?? חדד?? רוט??
    עזבתם את המשרד כי חשבתם שתקצרו את ההילה בגלל המצב שנוצר בגלל הפטירה של יעקב. לא מעניין אותכם עיזבון ולא נעליים.לאנולדנו אתמול. אחרי שהבנתם שהציבור לא אהב את התרגיל המסריח שלכם החלטתם להוציא באמצעות משרדי היחצ המטורפים שלכם שעובדים שעות נוספות כדי לפרסם את המניעים כאילו.בושה ולרפה